سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:00 - جمعه 08 اسفند 1393

بهره برداري از فاز اول مرمت قلعه تاريخي شاه دژ و فاز دوم تله كابين؛

صفه تا ۵ سال آينده به قطب گردشگري ايران تبديل می شود

عضو كميسيون اقتصادي و گردشگري شوراي اسلامي شهر اصفهان اظهاراميدواري كرد: تا ۵ سال آينده پارك كوهستاني صفه به قطب گردشگري ايران تبديل می شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ سيد كريم داودي با بيان اين مطلب گفت: چهار قطب گردشگري و تفريحي شامل صفه، ناژوان، شهرروياها و شرق اصفهان، پارك فدك و ورزشگاه نقش جهان در چهارگوشه شهر اصفهان پيش بيني شده است.
وي با اشاره به اين كه تاكنون زيرساخت هاي سخت افزاري نظیر تله كابين، توسعه فضاي سبز، احداث معابر و گذرگاه ها در صفه فراهم شده است ،اذعان داشت: شهرداري در ۱۰ سال گذشته تاكنون پروژه هاي متعددي در پارك كوهستاني صفه به اجرا در آورده و ضروری است از نظر نرم افزاي در اين منطقه فضا سازي شاد و زنده با مشاركت بخش خصوصي صورت گيرد.
عضو كميسيون اقتصادي و گردشگري شوراي اسلامي شهر اصفهان تاكيد كرد: معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري باید طرح هاي فرهنگي متعددي را در پارك كوهستاني صفه برای ايجاد فضاي شهري زنده انجام دهد تا بستر شادي را براي گردشگران با اجراي تئاتر خياباني و جاذبه هاي ديگر فراهم كند.
وي افزود: اميد است تا ۵ سال آينده پارك كوهستاني صفه به عنوان قطب گردشگري ايران مطرح شود.
عضوكميسيون اقتصادي و گردشگري شوراي اسلامي شهر اصفهان با احداث هتل در صفه از طريق سرمايه گذاري اشاره و تصريح كرد: لازم است پارك وحش صفه نيز كه ويژه حيوانات علفخوار است توسعه يابد.

منبع: ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.