سرویس: دین و اندیشه » روحانیت 16:22 - جمعه 08 اسفند 1393

امام جمعه شهر هرند:

ایجاد نارضایتی در بین مردم، ریختن آب به آسیاب دشمن است/ مسئولان پیگیر توسعه شهرک صنعتی هرند باشند

امام جمعه شهر هرند گفت: دشمنان درصدد نارضایتی عمومی در بین مردم است و مسئولان نباید کاری بکنند که آب به اسیاب دشمن بریزند.

به گزارش اصفهان شرق از هرند: حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی با اشاره به اینکه اطاعت از خدا و ترک بر نواهی الهی از نشانه های تقوی در انسان است، اظهار کرد: هوای نفس دشمنی است که انسان را از قرارگرفتن در مسیر تقوا جدا می کند.
امام جمعه شهر هرند در خطبه دوم خود با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه تاکید کرد: هر آن کس که خود را از پیروان این بانوی بزرگوار می داند، باید این نکته را مد نظر قرار دهد که در عمل باید پیرو حضرت زهرا بود نه آنکه فقط در شعار دوستی با ان حضرت را داشته باشیم. همچنین حجاب، ایثار و از خودگذشتگی ایشان را سرلوحه کارهای خود قرار داده و در جامعه امروزی بجای ست کردن امور زندگی خود در فکر ست نمودن امور فرهنگی جامعه خود باشید.
وی با توجه به 14اسفند ماه روز نیکوکاری افزود: در آستانه سال نو مرکز نیکوکاری شهر هرند برنامه های جهت کمک به نیازمندان و فقراء در نظر دارد و مردم می تواند کمک های خود را به این مرکز ارائه دهند.
اصل حسینی در بحث درخت کاری خاطرنشان کرد: مردم با شهردای هرند جهت کاشت نهال همکاری های لازم را داشته باشند.
خطیب نمازجمعه هرند با توجه به برگذاری مانور پیامبر عظم(ص) در تنگه هرمز و خلیج فارس ضمن خسته نباشید به دلاور مردان سپاه تصریح کرد: کشورهای غربی این مانور را بی نظیر خواندند که نشان از بازتاب خارجی اقدام دلاورمردان سپاه در نشان دادن قدرت نظامی کشور ایران است.
وی با ذکر این مطلب که دولت مردان باید در رفع امورات و مشکلات مردم در آستانه سال جدید تلاش کنند، به مسئولان بخش جلگه توصیه کرد: با توجه به فرا رسیدن سال نو به مشکلات و معضلات مردم بخش توجه داشته باشید و در جهت رفع ان شبانه روزی تلاش کنید چرا که دشمنان درصدد نارضایتی عمومی در بین مردم است و مسئولان نباید کاری بکنند که آب به اسیاب دشمن بریزند.
اصل حیسنی در بخش دیگری از سخنان خود بااشاره به سفر استاندار اصفهان به بخش جلگه گفت: افتتاح و کلنگ زنی برخی از پروژه های شهر و همچنین بازدید از شهرک صنعتی شهر هرند از اهداف حضور استاندار به بخش جلگه است و مردم با استقبال گرم خود از این عزیزان باعث دلگرمی و خسته نباشید به خدمتگزاران خدوم جامعه بشوند.
وی با تاکید بر رفع مشکل بیکاری جوانان اذعان کرد: مسئولان استان پیگیر توسعه شهرک صنعتی هرند باشند و در این مسیر به صنعتگران توجه بیشتری نمایند زیرا بیکاری جوانان معضلی است که می بایست در رفع آن تلاش کنند.
امام جمعه شهر هرند با توجه به تصویب قانون موتورسواری به راکبان موتورسیکلت توصیه کرد: قوانین ایمنی و قانونی استفاده از موتورسیکلت را رعایت کنید تا باعث سلب آسایش از خود و دیگران نشوید.
وی ضمن تقدیر از شهرداری شهر هرند به دلیل شروع پروژه های عمرانی متعدد جهت رفاه حال شهروندان از مسئولین تقاضا کرد تا پیگیر ایجاد استگاه قطار جهت مسافران و دوبانده شدن ایستگاه راه آهن شهر هرند باشند.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “ایجاد نارضایتی در بین مردم، ریختن آب به آسیاب دشمن است/ مسئولان پیگیر توسعه شهرک صنعتی هرند باشند”

  1. سلام و عرض احترام خدمت شما دوست عزیز . دفتر نشر آثار استاد منظوری امام زاده این بار برآن شد تا پژوهشی باعنوان ربا از دیدگاه قــرآن و روایـات که توسط استاد گـرانقدرحجت الاسلام والمسلمین منظوری امام زاده تالیف گردیده را نشر دهد این مقاله توسط علیرضا منظوری امام زاده و سرکارخانم دکتر هدیه رماحی تدوین و ویراستاری شده و در اختیار عموم قرار گرفته امید است مورد توجه و استفاده همگان واقع گردد.
    التماس دعا
    مرتضی تمیمی
    دفتر نشر آثار استاد منظوری امام زاده
    http://www.Manzori.ir

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.