سرویس: تولیدی » خبر پوششی 13:21 - پنجشنبه 07 اسفند 1393

همراه با ورزش شرق اصفهان باشیم:

صعود تیم عرفان هرند به لیگ برتر فوتسال آسیا ویژن

قهرمانی تیم عرفان هرند بدون شکست و کسب 9 پیروزی از 9 مسابقه و صعود به لیگ برتر فوتسال آسیا ویژن اتفاقی شایسته بود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، در یک اتفاق ویژه و خاص در سطح فوتسال استان اصفهان تیم عرفان هرند توانست در 9 مسابقه خود با پیروزی های متوالی و کسب 27 امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال آسیا ویژن را از آن خود کند.

20150102_160652

کاوشگران تیران 3 —– عرفان هرند 6
گلهای تیم عرفان هرند مصطفی امینی 3گل، علی زارع، ابوالفضل صادقی و جواد ناظمی هر کدام 1گل
تیم عرفان هرند در شهر تیران جشن قهرمانی را گرفت و با یک پیروزی دیگر ضمن ادامه روند پیروزی هیا متوالی خود توانست با 9 مسابقه و کسب 27 امتیاز بدون شکست و تساوی در اتفاقی نادر در استان اصفهان عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال آسیا ویژن را از آن خود کند.

شیر بچه های هرندی بار دیگر ثابت کردند که برزیل فوتبال اصفهان شهر هرند و ورزشکاران دوست داشتنی نگین سبز شرق اصفهان می باشند.

جالب این موضوع که این تیم در طول مسابقات با رعایت کامل قوانین و احترام به تمامی تیمها و اخلاق خوب در هیچ مسابقه ای هیچ کدام از بازیکنان عرفان هرند به دلیل دو اخطاره بودن و یا محرومیت انضباطی نتوانند همراه تیم خود باشند.
امیدواریم که مسولین شهر هرند نیز نگاه ویژه تری به این تیم که نماینده شایسته شهرستان اصفهان می باشد نماید تا سال آینده با قهرمانی در لیگ برتر آسیا ویژن صعود به مسابقات کشوری را جشن بگیریم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.