اصفهان شرق

حال ۲ نفر از مصدمان تصادف مسیر نطنز- کاشان وخیم است

کدخبر: 54948
1393/12/07 در ساعت 12:00

به گزارش اصفهان شرق؛ محمد حسین مکیبا اشاره به آخرین وضعیت مصدومان حادثه تصادف شب گذشته محور نطنز – کاشان اظهار داشت: این حادثه سهمگین در ساعت 19.30 شامگاه سه شنبه در مسیر کاشان به نطنز در آزادراه امیرکبیر رخ داد که در این حادثه که در برخورد یک دستگاه تریلر با یک دستگاه اتوبوس به وقوع پیوست، بیش از 10 کشته و 21 مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: بلافاصله بعد از وقوع این حادثه بیش از 11 تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند که همان ابتدا، 8 نفر از سرنشینان 2 خودرو جان باختند و 1 نفر در مسیر اعزام به کاشان و یک نفر دیگر در بیمارستان جان باخت.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: علاوه بر 10 نفر کشته، این حادثه 21 نفر مصدوم هم در بر داشته که چند نفر از مصدومین به صورت سرپائی مداوا شده و برخی دیگر در بخش‌های مراقب‌های ویژه بستری هستند.

وی پیرامون تعداد مصدومینی که شرایط جسمانی وخیمی دارند، تصریح کرد: 2 نفر از مصدومان که در بخش icu بستری هستند، شرایط جسمانی مناسبی ندارند و وضعیت آن‌ها وخیم گزارش شده است.

مکی بیان کرد: با توجه به عمق حادثه و تعداد بالای مصدومان، علاوه بر اعزام 11 تیم امدادی به محل حادثه، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شد.

منبع: تسنیم