سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 14:46 - چهارشنبه 06 اسفند 1393

سفر ناگهانی استاندار به شرق اصفهان:

خشکی تالاب گاوخونی استاندار اصفهان را به ورزنه کشاند

استاندار اصفهان به همراه تیم همراه در سفری یک روزه به منظور پیگیری مشکلات زیست محیطی به تالاب گاوخونی رفت.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: استاندار اصفهان به همراه فرماندار شهرستان اصفهان و مدیرکل محیط زیست استان اصفهان در سفری نیم روزه به تالاب گاوخونی آمدند.

ابتدای مقصد، بند شاخ کنار در نزدیکی تالاب گاوخونی بود و پس از آن استاندار و تیم همراه جهت بررسی برخی مشکلات به تالاب رفتند.

رسول زرگرپور در تالاب گاوخونی و در جمع مسئولان شهر ورزنه گفت: پس از شش ماه تحقیق و بررسی مشکلات و ارائه برخی مطالب و گزارشات بر آن شدیم تا با سفر کوتاه به تالاب گاوخونی از چگونگی اطلاعات بیان شده آگاهی یابیم.

گفتنی است خلیلی ورزنه از اعضای انجمن دوستدارن محیط زیست ورزنه با بیان برخی مشکلات و انتشار برخی آمارها مرتبط با بیماری ها از استاندار خواست تا پیگیری لازم را در این رابطه داشته باشند.

وی این سفر را فرصتی مناسب در راستای رساندن کاستی ها به مسئولان و ارتباط چهره به چهره آنان دانست.

لازم به ذکر است استاندار پس از گاوخونی برای بازدید از دو اثر تاریخی شامل گاوچاه و روستای قورتان به مکان های نامبرده رفت.

سفر استاندار به صورت غیرمنتظره انجام گرفت و طبق گفته وی هدف اصلی این سفر، پیگیری مشکلات در این حیطه عنوان شد.

امید ان می رود تا حداقل مسئولان در این سفر بتوانند، قدم مثبت در رفع مشکلات مردم زحمتکش ورزنه بردارند تا بتوان در کنار رفع آلودگی هوا و مشاهده رنج سالهای خشکسالی، با ایجاد اشغال باری از دوش مردم زحمت کش این دیار برداشت.

همچنین بخوانید:

9 نظر در مورد “خشکی تالاب گاوخونی استاندار اصفهان را به ورزنه کشاند”

  1. صبور گفت:

    پَ چرا دزدی قایمکی؟

  2. ورزنه ای گفت:

    چرابی خبراومدی جناب؟
    مگه مردم ورزنه دارن که بدون اطلاع مردم اومدی ؟

  3. حسین گفت:

    حالا مشکلات حل شد؟
    تالاب کی احیاء می شود؟
    جناب *****شمایکی ازافرادی هستید که باعث شدید تالاب گاوخونی خشک شودمقصر ازبین رفتن کشاورزی منطقه شرق اصفهان شمایید.حالا ببینید چه به سراین مردم آمده چه به سراستان اصفهان آمده …

    آیاازوضیعت زندگی مردم،معیشت مردم خبردارید می دانید مردمی که یک روز بخاطر کاروتلاشی که می کردندهمه زکات بده بودندهمه به فقرای شهرشون کمک می کردندتامحتاج دیگران نباشند حالا به نون شب محتاجند؟
    پیرزنی که می گوید دربیشترمواقع حتی نان خالی هم گیرم نمی آید که بخورم وروزه می گیریم بخاطر نداری ولی زمین کشاورزیم افتاده وبخاطر نبودآب کسی ازمن اجاره نمی کندچگونه جواب می دهید آیا به قیامت وروز حساب اعتقاددارید ؟
    تادیرنشده فکری بکنید تامی توانید دررفع مشکلات این مردم بکوشید

  4. حسین گفت:

    البته می دانم جرات تایید این مطالب راندارید ولی شمارابخدا تایید کنیدتابفهمند مردم باچه سختی زندگی می کنندوکسی به فکرشان نیست

  5. میراحمدی گفت:

    سلام.فقط در کلام میگم کرم از خود درخت هست

  6. میراحمدی گفت:

    سلام
    بسیاری از دوستان به چرایی عدم اطلاع رسانی انتقاد دارند ولی اگر کمی تفکر وتامل نمایند علت را در خود تصاویر مشاهده میکنند .
    درست دقت کنند و ببینند چه کسانی طلیعه دار مشکلات مردم ورزنه هستند .

  7. ورزنه ای گفت:

    آقای میراحمدی شما چه کردی؟ حال به فکر برطرف کردن مشکلات مردم هستی!!

  8. ورزنه ای گفت:

    این ها الان درشهروبخش مسئولیت دارن واعضای شورابواسطه رای مردم مسئولیت دارند بخشدارهم که مسئول سیاسی ونماینده دولت است آقای خلیلی هم که برای جذب گردشگر کارمیکنه دیگه چی میگی؟

  9. ورزنه ای گفت:

    ولی باید استانداربه مردم شهرورزنه بهاءمی داداین مردمی که تاپای جان پای انقلاب ایستاده اند البته این بی توجهی را مردم پای انقلاب نمی دانند ازبی مدیریتی مسئولین می دانند

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.