سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:15 - چهارشنبه 06 اسفند 1393

مسئول تشکل‌های تبلیغات اصفهان

“ستاد سامان‌دهی شئون فرهنگی” اصفهان تشکیل شد

مسئول تشکل‌های دینی اداره‌کل تبلیغات استان اصفهان گفت: ستاد سامان دهی شئون فرهنگی به‌طور کامل برنامه‌های فرهنگی و مذهبی استان را رصد می‌کند و با رویت هر گونه انحرافی برخوردهای لازم را انجام می‌دهد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام و المسلمین حسن بابایی  با اشاره به نزدیک شدن ایام فاطمیه، اظهار داشت: ستاد سامان‌دهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی که بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است.

وی افزود: اعضای این ستاد نیرو‌های نظامی، انتظامی و دستگاه‌های فرهنگی هستند که قبل از هر مناسبت مذهبی اقدامات امنیتی، نظامی و انتظامی را فراهم می‌کنند و همچنین برای ایام فاطمیه و ایام نوروز تدابیری از طرف این ستاد اندیشیده شده تا اقدامات سلبی و اثباتی لازم را به عمل آورند.

مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات استان با اشاره به نظارت دستگاه‌های نظارتی استان بر فعالیت‌های هیئات مذهبی بیان کرد: ستاد سامان‌دهی شئون فرهنگی به طور کامل برنامه‌های فرهنگی و مذهبی استان را رصد می‌کند و با هر گونه انحرافی برخوردهای لازم انجام می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: ستاد سامان‌دهی شئون فرهنگی در انجام وظیفه نظارتی خود تا کنون همه مسئولان، مداحان و روحانیون هیئات مذهبی استان را شناسایی کرده است و از طرفی در صدد برآورد نیازهای هیئات مذهبی نیز هست و تنها وظیفه نظارتی بر عهده ندارد.

حجت‌الاسلام بابایی افزود: برنامه‌ریزی‌های مختلفی در زمینه مبارزه با انحرافات هیئت‌های مذهبی در ایام فاطمیه صورت گرفته و با توجه به این برنامه‌ریزی‌ها، بدون شک در ایام فاطمیه امسال مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.