سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:37 - سه شنبه 05 اسفند 1393

فرماندار اصفهان:

جریان آب زاینده‌رود در ایام نوروز تداوم می‌یابد

فرماندار شهرستان اصفهان گفت: آب زاینده‌رود در ایام نوروز باز می‌ماند و احتمال دارد تا اوایل خرداد این روند ادامه داشته باشد.

به گزارش اصفهان شرق: فضل‌الله کفیل ظهر امروز در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اصفهان که با حضور مدیران شهرستان اصفهان و شهرداران حومه برگزار شد، اظهار داشت: در این ستاد نزدیک به 30 دستگاه اجرایی همکاری می‌کنند و 150 هزار نفر هر شب آماده خدمات‌دهی هستند.

وی با بیان اینکه امسال چادر خواب در اصفهان نخواهیم داشت، تصریح کرد: مراکز اقامتی مناسبی برای این مسافران در نظر گرفته شده و مسافران می‌توانند علاوه بر بازدید از مکان‌های تاریخی و گردشگری شهر اصفهان از مکان‌های دیدنی شهرستان‌های استان و شرق اصفهان نیز دیدن کنند.

فرماندار شهرستان اصفهان تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 5 هزار نفر از ورزنه بازدید کردند وسال گذشته اصفهان میزبان 1 میلیون و 800 هزار نفر بود که این مسئله امسال افزایش می‌یابد.

وی درباره افزایش میزان مسافرت‌های نوروزی به اصفهان و اهمیت این مسئله تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال جدید این تعداد 20 درصد افزایش داشته باشد و استقبال مسافران نوروزی از اصفهان افزایش یابد.

کفیل با بیان اینکه در سال جدید اتفاق مهمی رخ می‌دهد، افزود: آب زاینده‌رود در ایام نوروز باز می‌ماند و احتمال دارد تا اوایل خرداد این روند ادامه داشته باشد.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “جریان آب زاینده‌رود در ایام نوروز تداوم می‌یابد”

  1. حسین گفت:

    جناب آقای فرماندار اطاعات غلط به شماداده انددرسال گذشته بیش از80هزارنفردرایام نوروز ازورزنه ومکان های تاریخی منطقه بن روددیدن کردند

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.