سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - سه شنبه 05 اسفند 1393

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان اعلام کرد

برنامه‌ریزی جدی شهرداری‌‌های استان اصفهان برای سفرهای نوروزی

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: استان اصفهان در هر ۳ حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در کشور نمونه است و از هم‌اکنون برنامه‌ریزی جدی شهرداری‌های استان اصفهان برای مسافرت‌های نوروزی صورت می‌گیرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ عبدالله کیانی در جلسه علنی شورای اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه جامعه از نظر درک مسائل سیاسی تاریخی دچار مشکل شده اظهار داشت: توجه کم مردم به مسئله حفظ میراث فرهنگی به دلیل کمی توجه مسئولان و تبیین صحیح این مسئله توسط ما است در حالی که وظیفه ما یادآوری شکوه و عظمت تاریخ ایران و معرفی آن به نسل جوان است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در هر 3 حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در کشور نمونه است، تصریح کرد: باتوجه به نزدیکی به ایام عید نوروز و مسافرت‌های نوروزی، شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها برنامه‌ریزی لازم را برای اسکان مناسب مسافران نوروزی، نظافت و پاکیزگی شهرها انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان با اشاره به بودجه شهرداری‌ها بیان کرد: با توجه به صرفه و صلاح مردم و شهر، بودجه شهرداری‌ها تصویب شده و صرفه‌جویی‌های لازم در مورد آن صورت بگیرد و سهم بودجه عمرانی را با در نظرگرفتن منابع تأمین آن به صورت حداکثری لحاظ کنند و با توجه به نوسانات قیمت نفت و کسری بودجه دولت، شهرداری‌ها و شوراها باید بودجه خود را معقول و محتاطانه تنظیم کنند تا به خدمات‌رسانی آسیبی وارد نشود.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی استان مسائل و مشکلات را به صورت مکتوب و یا به صورت طرح در قابل اصلاح قانونی به شورای استان ارائه کنند، خاطرنشان کرد: شوراها باید مشکلات روزمره را دسته‌بندی کرده و با بررسی آن مشکلات را پیدا و راه‌حل مناسب را در قالب طرح برای رفع و یا بهبود شرایط ارائه دهند.

کیانی افزود: همیشه حضور مردم در صحنه‌های مختلف ضامن بقای کشور بوده و دست دشمنان را از رسیدن به اهدافشان کوتاه کرده بنابراین مسئولان با تلاش صادقانه خود را برای خدمت به مردم آماده کنند.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.