سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 15:09 - دوشنبه 04 اسفند 1393

با تشکیل اولین جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات نوروزی بخش جرقویه سفلی:

زنگ تعامل دستگاه ها برای خدمت رسانی به مسافران نووزی به صدا درآمد

اولین جلسه ستاد نوروزي بخش جرقویه سفلی با حضور مسئولان ذیربط با هدف مهیا کردن هر چه بهتر بخش کویری جرقویه سفلی برای مسافران نوروزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق: ولی الله عرب مختاری از کارشناس بخشداری، در این جلسه با توجه به مباحث بیان شده در رابطه با برنامه ریزی های انجام گرفته از سوی مسئولان به تشریح اهداف و موضوعات مرتبط به جلسه پرداخت.
حسن جعفری هرندی، با اشاره به تصویب برگزاری نماز جمعه در شهر محمدآباد، از حاضرین دعوت کرد روز جمعه 7/12/93 در اولین نمازجمعه این شهر شرکت نمایند.
بخشدار بخش جرقویه سفلی با ذکر این مطلب که در ایام نوروز حرمت ایام فاطمیه حفظ و از افراط و تفریط در این زمینه پرهیز شود خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد زیاد خانواده های نیازمند و کمبود امکانات و اعتبارات کمیته امداد امام خمینی(ره) جرقویه، اعضا نسبت به شناسایی و معرفی خیرین به این نهاد محترم اقدام نمایند.

گفتنی است با هماهنگی های انجام شده مقرر شد، اداره محترم راه و شهرسازی با تعویض تابلوهای فرسوده و شستشوی سایر تابلو ها و نصب پرچم و علائم مورد نیاز در حاشیه راه در ورودی های بخش و دایر کردن چادر در سه راهی محمد آباد از مسافران نوروزی استقبال نماید.
لازم به ذکر است به دلیل ارادت ویژه مردم ولایت مدار شرق اصفهان به ائمه اطهار، با توجه به تقارن ایام فاطمیه با ایام پایانی سال جاری و روزهای آغازین سال نو و نظر شریف حضرت آیت الله مکارم شیرازی، از مراجع معظم تقلید و صحبت های امام جمعه شهر نصرآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ، فاطمیه اول روزهای 11 تا 15 اسفند 93 و در نوروز سال 94 روزهای 2 تا 6 فروردین فاطمیه دوم می باشد، در روزهای اعلام شده آذین بندی و چراغانی ها جمع آوری و با نصب پارچه های مشکی و بنرها و نوشته های مرتبط با این ایام، برنامه ریزی لازم جهت حفظ حرمت این ایام و برگزاری مراسم های سوگواری صورت گیرد.

در پایان این جلسه هماهنگی های لازم در جهت ایجاد فرهنگ ورزش در بین جوانان انجام و مقرر شد با نمایندگی اداره ورزش و جوانان در بخش با همکاری و هماهنگی بسیج، مراکز فرهنگی، ورزشکاران و ورزش دوستان برنامه ریز های لازم را جهت برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و استفاده بهینه از اماکن ورزشی صورت دهد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.