سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 02:52 - سه شنبه 05 اسفند 1393

بخشدار بخش جلگه گفت:

حفظ حرمت ایام شهادت حضرت زهرا(س) در نوروز 94/ روستای تاریخی قهی نامی آشنا در حوضه گردشگری

بخشدار بخش جلگه گفت: همه هماهنگی ها برای استقبال از مسافران نوروزی در قالب طرح حفظ حرمت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) با دستگاه های ذیربط انجام شده است.

حسینی در گفتگو با اصفهان شرق با توجه به هماهنگی های انجام شده در رابطه با استقبال از مسافران نوروزی اظهار کرد: همه دستگاه های خدمت رسان به نوعی نقش مهمی را در آماده کردن فضای استقبال از مسافران دارند و در این رابطه برای اسکان مسافران ادارات آموزش و پرورش در بخش جلگه و اژیه مدارس مورد نظر را جهت اسکان مسافران در اختیار ستاد قرار خواهند داد.
بخشدار بخش جلگه افزود: کلیه ادارات خدمت رسان در ایام عید نوروز با فراهم کردن ایمنی سفر خاطره ای خوش را برای مسافران به ارمغان خواهند آورد و در این زمینه ادارت آب، گاز و همچنین ارگان های هلال احمر و اورژانس آماده اینجاد خدمات شبانه روزی به شهروندان می باشند.
وی ابتدای عید 94 را همزمان با ایام شهادت دخت نبی اکرم(ص) عنوان و تصریح کرد: در زمینه فضاسازی در سطح شهر و روستاها با دهیاران هماهنگی لازم جهت نصب بنر و پرچم سیاه در ایام شهادت حضرت زهرا(س) انجام شده است و همچنین هدف اصلی همه ما حفظ حرمت ایام فاطمیه در ایام نوروز است.
حسینی از اجرای طرح آرامش بهاری در سطح امامزاده اسحاق(ع) هرند و امامزاده طالجرد اژیه با هماهنگی اوقاف و امور خیریه استان و شهرستان خبر داد.
وی همچنین با ذکر تاریخی بودن روستای قهی در بخش جلگه خاطرنشان کرد: روستای قهی با 45 اثر ثبت شده تاریخی از پتانسیل بالای گردشگری برخوردار است و امید آن داریم تا با اماده سازی بسته های فرهنگی و گردشگری بتوان موقعیت این بخش را از نظر تاریخی اعم از( آب انبار، بازار قدیمی، برج کبوتر و پل تاریخ اژیه، رباط عباسی روستای امامزاده عبدالعزیز) به دیگران نشان دهیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.