سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:15 - یکشنبه 03 اسفند 1393

چهارمین جشنواره شعر «بوی عیدی» در اصفهان برگزار می‌شود

سرپرست ‌فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان گفت: چهارمین جشنواره شعر بوی عیدی در اصفهان با حضور محمد علی بهمنی برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ داریوش اسماعیلی با اشاره به برگزاری جشنواره سالانه شعر بوی عیدی در تاریخ چهارشنبه 6 اسفندماه در دانشگاه اصفهان، اظهار داشت: این جشنواره هر سال در این دانشگاه با هدف شناسایی استعدادهای نو در حوزه شعر سرایی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره دانشجویان از سراسر استان اصفهان سروده‌های خود را برای دبیرخانه ارسال کرده‌اند که پس از داوری،  اشعار برگزیده توسط خود شاعران در برنامه قرائت می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان با اشاره به حضور علی بهمنی، علیرضا روشن و غلامرضا طریقی از شاعران برجسته کشور در این جشنواره بیان کرد: چهارمین جشنواره شعر بوی عیدی با همکاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در روز چهارشنبه 6 اسفندماه ساعت 14 در تالار پیامبر اعظم(ص) واقع در دانشگاه اصفهان برگزار می‌گردد.

وی درباره دیگر برنامه‌های این جشنواره خاطرنشان کرد: در این برنامه قطعات موسیقی توسط اعضای کانون موسیقی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان اجرا می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به حضور شاعران اصفهانی در این برنامه گفت: قرار است شاعران جوان اصفهان نیز در این برنامه حضور داشته باشند و اشعار خود را قرائت کنند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.