اصفهان شرق

افتتاح و گنلگ زنی پروژه عمرانی با اعتباری بیش از 6 میلیارد ریال در جرقویه سفلی

کدخبر: 54657
1393/12/03 در ساعت 13:20

حسن جعفری هرندی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به خدمت رسانی مطلوب تر به روستانشینان و رفع مشکل افت فشار و قطعی آب در 4 روستا از توابع بخش جرقویه سفلی اظهار کرد: ایستگاه پمپاژ روستای سیان و گنج آباد با اعتباری بالغ بر 320 میلیون تومان از اعتبارات تملک دارایی با هدف رفع مشکل قطعی و افت فشار آب در تابستان افتتاح شد تا بتوان مشکل ناشی از وصل مستقیم خط لوله این دو روستا به شاه لوله اصفهان را برطرف کرد.

بخشدار بخش جرقویه سفلی از مراسم گلنگ زنی دیگر در این بخش خبر داد و گفت: کلنگ احداث خط انتقال آب روستاهای آذرخواران و حسین آباد به زمین زده شد که پس از اجرای این دو خط با هزینه ای بالغ بر 350 میلیون تومان مشکلات آب رسانی به این دو روستا رفع خواهد شد. همچنین در این طرح 110 میلیون از اعتبارات دارایی 2 درصد نفت و گاز به مناطق محروم از طرف فرماندار تامین اعتبار شد و دکتر کامران قول پیگیری باقی اعتبارات را از طریق تهران داد.

وی در پاسخ به پیگیری های انجام شده در خصوص شهرک بازیافت تصریح کرد: زمین این شهرک در نیک آباد طبق کمسیون ماده 21 واگزار شد و گلنگ این شهرک تا پایان سال 93 به زمین زده می شود.

جعفری از پیگیری شرکت شهرک ها در خصوص شهرک صنعتی بخش جرقویه سفلی خبر داد.

گفتنی است در این مراسم حسن کامران دستجردی، نماینده مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، قرائتی مدیر امور آبفا روستایی استان و موسوی مدیر آبفا روستایی شهرستان اصفهان، جعفری هرندی بخشدار جرقویه سفلی و تعدادی از مسوولان محلی حضور داشتند.