سرویس: تولیدی » خبر پوششی 03:40 - یکشنبه 03 اسفند 1393

در جلسه شورای اداری بخش بن رود مطرح شد:

اجرای برنامه های تحول نظام سلامت در شهرهای زیر 20 هزار نفر

رییس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان از اجرای بیمه سلامت و تحول نظام سلامت در بهداشت در روستاها وشهرهای زیر 20هزار نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: جلسه شورای اداری بخش بن رود با محوریت برنامه های تحول نظام سلامت و هماهنگی مبارزه با موادمخدر در محل سالن اداره آموزش و پرورش بن رود برگزار گردید.
دکترترک زاده با اشاره به اهمیت آموزش، پیشگیری و مبارزه بابیماری ها به بیان کامل برنامه های تحول نظام سلامت و اجرای بیمه سلامت برای همه اقشار پرداخته و اظهار کرد: بیمه سلامت و تحول نظام سلامت در بهداشت و همچنین پزشک خانواده از موارد مهم ارائه خدمات مطلوب به خانواده ها بخصوص در روستاها وشهرهای زیر 20هزار نفر در اولویت کارهای این مرکز می باشد که نقش موثری در کاهش هزینه ها ایفا میکند.

IMG_7394
رییس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان افزود: شیوع بیماری سالک در منطقه و مشکلات ناشی از آن برای بیماران و همچنین راهکارهای جلوگیری از این بیماری از قبیل جمع آوری نخاله های ساختمانی توسط شهرداری، دهیاریها وآموزش های همگانی از موارد مهم در برخورد با این بیماری در مناطق مستعد شرق اصفهان است که تلاش همگانی را می طلبد.
در ادامه سرهنگ صفری توضیحاتی در خصوص انواع مواد مخدر، چگونگی مصرف و مضرات آن درگذشته، انواع جدید موادمخدر وآثار سوء آن بر زندگی خانوادگی مطالبی بیان کرد.

IMG_7418
مسئول ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان اصفهان در اين جلسه مهم ترین عامل موثر در افزایش قاچاق مواد مخدر را سود سرشار آن دانست و گفت: مبارزه با مواد مخدر به تلاشی همه‌جانبه نیاز دارد و اگر چه در گذشته بيشترين مصرف به ترياك اختصاص داشت اما امروزه مواد مخدر ديگري مانند: هروئين، شيشه و… وارد بازار مصرف شده است و نقش ویرانگر و تخریبی آنها بر کسی پوشیده نیست.
وی همچنین بابیان آثارسوء ماهواره واثرات آن برخانوادها توضیحاتی بیان نمود..
در پایان نیزلوح تقدیری به آقای قریشی مسئول شعبه تأمین اجتماعی بخش بن رود به جهت کسب رتبه اول کشور در شعب تیپ پنج سازمان تأمین اجتماعی ازسوی بخشدار بن رود اهداء گردید.

IMG_7357 IMG_7380

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.