سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 20:24 - جمعه 01 اسفند 1393

رییس ورزش های همگانی بخش جرقویه سفلی:

برگزاری جشنواره ورزشی شهرستانی از اهداف هیئت ورزش نیک آباد است

رییس ورزش های همگانی بخش جرقویه سفلی گفت: برگزاری جشنواره ورزشی فرصت مطلوبی در شناساندن پتانسیل جوانان و به کار گیری صحیح از آن در زمینه ورزش است.

به گزارش اصفهان شرق: جشنواره ورزشی هیئت ورزش های همگانی شهر نیک آباد در سال 93 در حالی به کار خود پایان داد که با استقبال گسترده ای از سوی مردم و مسئولان انجام گرفت.
در این مسابقات از رده سنی نونهالان تا پیشکسوتان حضور فعال و مستمر داشتند.
حبیب الله شفیعی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حضور تیم های منطقه ای در این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره اولین برنامه ورزشی در طول دهه فجر بود که با برنامه ریزی دقیق همزمان با سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی آغاز و باشرکت در راهپیمایی یوم الله 22بهمن به کار خود پایان داد .

رئیس هیئت ورزش های همگانی جرقویه سفلی گفت: اثر گذاری این مسابقات را می توان در استقبال کم نظیر مردم مشاهده کرد به گونه ای که بدون کم ترین اطلاع رسانی حداکثر حضور تماشاچیان و شرکت کنندگان را شاهد بودیم.
وی از حضور بانوان ورزشکار در این دوره جشنواره فجر خبر داد و افزود: بانوان در چهار رشته طناب کشی، پرتاب دارت، دومیدانی و شطرنج شرکت فعال داشتند و این نمونه مشارکت بانوان در ورزش های همگانی منطقه جرقویه است.
شفیعی با ذکر پیگیری برگزاری این جشنواره در سال آینده در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم بتوان با همکاری ادراه ورزش و جوانان شهرستان جشنواره فجر 94 را در سطحی گسترده تر به میزبانی شهر نیک آباد برگزار کنیم.
گفتنی است رئیس هیئت ورزش های همگانی نیک آباد از هفته حساس برگزاری لیگ فوتبال بین دو تیم ایچی و جاوید حسن آباد خبر داد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.