سرویس: تولیدی » خبر پوششی 16:15 - جمعه 01 اسفند 1393

امام جمعه شهر هرند:

اشتغال جوانان بخش جلگه نگاه ویژه مسئولان را می طلبد

امام جمعه شهر هرند گفت: جوانان با وجود طی کردن مدارج عالیه با مشکل مهمی مواجه هستند و آن نبود اشتغال در بخش است.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهر هرند: حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی با تاکید بر تقوا در زندگی انسان اظهار کرد: انسان ها باید در همه مراحل زندگی تقوی را مد نظر داشته باشند و گناه نکردن را اصل مهم زندگی قرار دهند.
امام جمعه هرند در خطبه دوم خود ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار افزود: تمام بانوان باید ادامه دهنده راه حضرت زینب باشند زیرا ایشان مظهر عفاف، حجاب و صبر استقامت بودند.
وی بابیان سخنان مقام معظم رهبری که در روز 29 بهمن ماه سالروز قیام مردم تبریز، این رهنمودها و سخنان را مهم و اساسی خواند و با بیان پیام ما می توانیم رهبر انقلاب تاکید کرد: اینک رهبر انقلاب اسلامی فرمودند ما می توانیم و اگر بنا باشد این مستکبران به تحریمها ادامه بدهند ما در مقابل این تحریمها ایستادگی می کنیم تا هدف دشمن ناکام بماند.
امام جمعه هرند با اشاره به تعامل بین مردم شهر و روستاهای بخش جلگه گفت: با وجود همه تعاملات در بین مردم این بخش برخی مشکلات دامنگیر این عزیزان است که می توان به نبود پلیس + 10، هلال احمر، ثبت احوال و بیمارستان اشاره کرد و از نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی درخواست تلاش در جهت رفع آن را داریم.
وی با بیان اینکه در بخش جلگه جوانان زیادی تحصیل کرده و به مدارک عالی دست یافته اند، خاطرنشان کرد: جوانان با وجود طی کردن مدارج عالیه با مشکل مهمی مواجه هستند و آن نبود اشتغال در بخش است که از مسئولان خواستار تلاش در جهت رفع مشکل و برنامه ریزی مهم تر را داریم.

اصل حسینی از مسئولین استان و نمایندگاه مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی بخاطر برطرف شدن معضل مسئله راه هرند به کوهپایه تقدیر و تشکر نمود. ایشان در پایان از حضور جناب آقای دکتر مقتدائی و جناب آقای دکتر کامران نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی استان اصفهان در شهر هرند و دیدار با مردم تقدیر و تشکر نمود. همچنین دکتر کامران در بین دو نماز سخنانی را بیان کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.