سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:30 - جمعه 01 اسفند 1393

معاون عمرانی استاندار اصفهان:

۱۰۰ میلیارد تومان برای آبادانی روستاهای استان اصفهان هزینه می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: با عنایت دولت ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات دولت برای آبادانی و عمران روستاهای استان اصفهان هزینه می‌‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمدعلی طرفه ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان دهاقان اظهار داشت: با توجه به حضور 18 درصد جمعیت جامعه در روستاها، با عنایت دولت ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبار ات ردیف‌های مختلف برای عمران و آبادی روستاهای استان اصفهان استفاده می‌شود.

وی افزود: یکی از اقداماتی که در روستاهای مختلف در حال اجرا بوده، تکمیل ساختمان دهیاری‌ها به شمار می‌رود و این ساختمان در روستاهای مختلف ساخته می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به تلاش صورت گرفته برای عمران روستاهای اصفهان، تصریح کرد: از ویژگی‌های دهیاری‌ها قیمت تمام شده پایین این ساختمان‌ها به شمار می‌رود که باید این مسئله را مورد توجه قرار داد.

وی با بیان اینکه مسئولیت امانت مردم به شمار می‌رود، بیان کرد: مسئولان باید انضباط مالی اعتبارت را در دستور کار خود قرار دهند زیرا با توجه به رشد فعالیت‌های عمرانی باید به عنوان امانتدار مردم حسابرسی اعتبارات را با دقت و سلامت انجام دهند تا مورد رضایت مردم باشیم.

انتهای پیام

منبع:نسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.