سرویس: تولیدی » خبر پوششی 13:33 - جمعه 01 اسفند 1393

امام جمعه شهر ورزنه:

وزارت نیرو به تعهد خود در دادن آب کافی برای کشت عمل کند/ تب زود هنگام انتخابات آفت است

امام جمعه شهر ورزنه گفت: امروز حرف ما در یک جمله به وزارت نیرو عمل به تعهد خود مبنی بر جاری ساختن آب مناسب جهت کشت کافی برای کشاورزان است.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه اصفهان شرق: حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق زاده ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع شهر ورزنه به روایتی از پیامبر(ص) مبنی بر اقداماتی که انسان را به سعادت می رساند اشاره و اظهار کرد: عطا بر کسی که تو را محروم کرده، برقرارکردن پیوند با کسی که از تو بریده و عفو و بخشش بر کسی که ستم کرده است، سه عامل مهم در رسیدن اسنان به سعادت است.

امام جمعه ورزنه در خطبه دوم به 5جمادی الاولی میلاد حضرت زینب(س) اشاره و بیان داشت: الگوگیری از این انوار مقدس برای زنان یک ضرورت است و همچنین امروز در حوزه های علمیه خواهران همین راه در حال انجام است و باید این مکان را از لحاظ حضور طلبه و هم از لحاظ مادی کمک کرد.

وی در خصوص نگرانی کشاورزان مبنی بر جاری ساختن مرحله دوم آب جهت کشت غله خاطرنشان کرد: مردمی که تقریبا 40درصد زمین های خود را کشت کرده اند به جملات وزیر نیرو مبنی بر دادن آب کافی جهت کشت مناسب اعتماد دارند و حرف ما هم در یک جمله طبق فرمایش رییس جمهور عمل به تعهدات در خصوص آب توسط وزارت نیرو می باشد.

امام جمعه ورزنه با گلایه از شایعات و گمانه زنی های انتخابات مجلس گفت: تب زود هنگام انتخابات فقط آفت دارد و امروز وظیفه ما حمایت از نمایندگان و مطالبه گری جدی مشکلات است و جریان های سیاسی که این تب را ایجاد می کنند بدانند امروز وظیفه ما تخریب و دلهره نیست بلکه می بایست آرامش و امید را به مردم دهیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.