سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - جمعه 01 اسفند 1393

سرپرست سازمان میادین شهرداری اصفهان خبر داد

توزیع 2200 تن سیب و پرتقال از 26 اسفندماه در بازارهای کوثر

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از توزیع 2 هزار و 200 تن سیب و پرتقال مرغوب ویژه شب عید در بازارهای روز کوثر خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید اصغر سقاییان‌نژاد با اعلام این مطلب اظهار کرد: طبق جلسات مکرری که در کمیته تنظیم بازار با حضور سازمان صنعت، معدن و تجارت، امور صنفی، تعاونی کارگری، سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان و … برگزار شد، مقرر گردید 4 هزار و 500 تن پرتغال شمال و یک هزار و 500 تن سیب سمیرم به بازار عرضه شود.

وی اذعان داشت: با توجه به استقبال شهروندان از بازارهای روز کوثر مقرر شد از این مقدار میوه، یک هزار و 500 تن پرتغال و 700 تن سیب باکیفیت مرغوب در بازارهای روز کوثر شهرداری توزیع شود.

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان بابیان اینکه توزیع میوه نوروزی از 26 اسفندماه در بازارهای روز آغاز می‌شود گفت: میوه نوروزی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از 26 اسفندماه در 13 بازار روز شهرداری و همچنین بازار سروش واقع در میدان قدس ابتدای خیابان مسجد مصلی و در چهارراه هفتم محرم ابتدای خیابان صمدیه توزیع خواهد شد.

سقاییان‌نژاد تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا در صورت استقبال شهروندان و تقاضای آن‌ها، میوه موردنیاز باکیفیت مرغوب به بازارهای روز تزریق شود.

انتهای پیام

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.