سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:15 - چهارشنبه 29 بهمن 1393

عضو کمیسیون بهداشت شورای شهر اصفهان:

چالش امروز استان اصفهان، خشکسالی و کمبود بارش‌ها است

عضو کمیسیون بهداشت شورای ‌شهر اصفهان گفت: با توجه به کمبود بارش‌ها در منطقه، خشکسالی اصفهان دیگر بحران تلقی نمی‌شود و در واقع مشخصه زیست محیطی اصفهان است.

به گزارش اصفهان شرق؛ احمد شریعتی ظهر امروز در جلسه علنی فوق‌العاده شورای شهر اصفهان که به منظور بررسی نهایی لایحه بودجه سال 94 شهرداری اصفهان برگزار شد، با تاکید بر انجام برون‌سپاری‌ها به‌منظور پایدار شدن درآمدها اظهار داشت: در حالی که وظیفه هر سازمانی مشخص است، اما شاهد اظهارنظرهای برخی از افراد در حوزه‌های مختلف هستیم.

عضو کمیسیون بهداشت شورای ‌شهر اصفهان با تاکید بر اینکه با توجه به کمبود بارش‌ها در منطقه، خشکسالی اصفهان دیگر بحران تلقی نمی‌شود و در واقع مشخصه زیست محیطی اصفهان است، خاطرنشان کرد: انتقال آب یک مسکن بوده و کنترل مصرف باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه متوسط بارندگی در دنیا 700 تا 750 میلی‌متر و در ایران 200 تا 250 و در اصفهان به تازگی نزدیک به 110 میلی‌متر است بنابراین اصفهان در بحران نبوده و خشکسالی به شرایط اقلیمی ما بر می‌گردد.

شریعتی ادامه داد: بیش از 80 درصد مردم بین صفر تا 20 مترمکعب آب مصرف می‌کنند که باید میزان مصرف در بیشترین حالت 10 متر مکعب باشد و آموزش نحوه صحیح مصرف آب و فرهنگ‌سازی در این زمینه را باید از مدارس شروع کنیم.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.