سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:48 - چهارشنبه 29 بهمن 1393

رئیس شورای شهر اصفهان:

‌بودجه ‌۹۴ شهرداری اصفهان براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تنظیم شد

رئیس شورای ‌شهر اصفهان گفت: سیاست‌های ‌اقتصاد مقاومتی و پرهیز از اسراف از اهداف و برنامه‌های شورای ‌شهر ‌در بررسی لایحه بودجه شهرداری است.

به گزارش اصفهان شرق؛ رضا امینی ظهر امروز در جلسه علنی فوق‌العاده شورای شهر اصفهان که به منظور بررسی نهایی لایحه بودجه سال 94 شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: از تیرماه امسال، بررسی نیازهای بودجه سال 94 در کمیسیون‌های تخصصی شورا آغاز و در آبان 93 نظرات در این باره ارائه ‌و به شهرداری ابلاغ شد؛ در 27 دی ماه نیز لایحه شهرداری در صحن علنی قرائت شد.

وی با بیان اینکه از 29 دی ماه کار کمیسیون تلفیق و کمیسیون‌های تخصصی به صورت مجزا شروع شد، تصریح کرد: در 5 دی ماه رسیدگی به پروژه‌های بیش از یک میلیارد تومان صورت گرفت و از روز یکشنبه 12 بهمن نیز رسیدگی به بودجه مناطق در دستور کار قرار گرفت و پس از بررسی‌های مختلف بودجه‌های جاری و عمرانی مناطق و شهرداری مرکزی لایحه به تصویب کمیسیون تلفیق رسید.

رئیس شورای ‌شهر اصفهان بیان کرد: 900 نفر ساعت در شورای شهر برای رسیدگی به امر بودجه همت گذاشتند و تغییرات نقد و غیرنقد در بخش عمرانی در بودجه سال 94 معادل 3.4 درصد از کل ردیف‌های اعتباری و در بخش جاری نیز 68 میلیارد نقدی و 43 میلیارد و 70 میلیون تومان غیرنقدی تغییرات ایجاد شده که در صحن علنی به رأی گذاشته می‌شود.

وی گفت: سیاست‌های ‌اقتصاد مقاومتی و پرهیز از اسراف از اهداف و برنامه‌های شورای ‌شهر اصفهان در بررسی لایحه بودجه شهرداری است و شورا با عنایت به این راهبردها و توجه ویژه به بیت‌المال، بودجه شهرداری را به تصویب رسانده است.

به گزارش اصفهان شرق، ظهر امروز در جلسه علنی فوق العاده امروز شورای اسلامی شهر اصفهان کلیات و جزئیات بودجه 94 شهرداری اصفهان به مبلغ 2600 میلیارد تومان که 1650 میلیارد تومان از آن به صورت نقدی و 950 میلیارد تومان آن به صورت غیر نقدی پیش‌بینی شده به تصویب رسید.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.