سرویس: دسته‌بندی نشده 07:32 - چهارشنبه 29 بهمن 1393

بخشدار بخش کوهپایه خبر داد:

چشمه آب گرم ورتون نامی آشنا در حوضه ی گردشگری کوهپایه

بخشدار بخش کوهپایه گفت: ورود بخش خصوصی در حیطه ی گردشگری استفاده ی مطلوب از پتانسیل های مطلوب شرق اصفهان است.

تودشکی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به پتانسیل های موجود در بخش کوهپایه در حوضه گردشگری اظهار کرد: دعوت از سرمایه گذاران و حمایت مسولان از اقدامات بخش خصوصی در حوضه گردشگری می تواند در معرفی پتانسیل های گردشگری شرق اصفهان نقش مهمی ایفا کند.
بخشدار بخش کوهپایه با اشاره به جاذبه های گردشگری بخش کوهپایه افزود: چشمه آب گرم ورتون با لحاظ اب گرم معدنی و ایجاد شرایط آب و هوایی مطلوب می تواند زمینه ی گردشگری ایده آلی را برای بخش کوهپایه داشته باشد و با اجرایی شدن کلیه ی فازهای این بخش این منطقه را همانند دیگر نقاط کشور به همگان معرفی کرد.

وی با ذکر عدم آسفالت 12 کیلومتری جاده ی شهر ورتون به چشمه آب گرم اذعان کرد: جاده ی ورتون به سمت چشمه آب گرم توسط بخش خصوصی زیر سازی شده است ولی عدم آسفالت و عبور و مرور ماشین های سنگین از این مسیر نا همواری 12 کیلومتر جاده را به همراه دارد که با اجرای عملیات آسفالت زمینه ی ترغیب گردشگران بیشتر فراهم می شود.

تودشکی کاروان سرای عباسی را از دیگر جاذبه های گردشگری بخش کوهپایه عنوان و گفت: جهت تکمیل کاروان سرای عباسی بخش خصوصی ورود فعال پیدا کرده است و امید است با شرایط مطلوب بتوان این مکان را برای ورود گردشگران عبوری آماده کرد همچنین بعد تاریخی کاروانسرا از دیگر ابعاد مهم در زمینه ی سرمایه گذاری این قسمت است.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “چشمه آب گرم ورتون نامی آشنا در حوضه ی گردشگری کوهپایه”

  1. حاج حسن گفت:

    اب گرم ورتون جاده سر گردنه است .من پارسال به انجا رفتم چند تا کلبه درست کرده بودند والله شبی 120 هزار تومان می گرفتند که ویلاهای کنار دریا نیز این قیمت نیست

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.