سرویس: اخبار شهرستان » کوهپایه 13:58 - سه شنبه 28 بهمن 1393

پیگیری ها به کجا رسید:

حل آلودگی شهرک صنعتی سجزی بر کاغذ مصوبات

شهردار شهر سجزی گفت: بعد از برگزاری جلسات مختلف در خصوص صنایع آلاینده شهرک صنعتی سجزی هنوز شاهد اتفاق مطلوبی نیستیم.

هومن شیروانیان در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به رشد قارچ گونه ی صنایع آلاینده در شهرک سجزی اظهار کرد: متاسفانه با وجود پیگیری های صورت گرفته همچنان صنایع الاینده به فعالیت خود در زمینه ی ذوب فلزات ادامه می دهند و این در صورتی است که مسئولین بارها به نظارت این صنایع اشاره کرده اند.
شهردار شهر سجزی با توجه به جلسات متعدد با مسولان ذیربط افزود: مصوبات جلسات انجام شده مبنی بر رفع آلودگی شهر سجزی و جلوگیری از ورود صنایع آلاینده ی شهرهای استان همچنان بدون نتیجه مانده است و شاهد اتفاق خاصی نبوده ایم.
وی خاطر نشان کرد: رشد قارچ گونه ی صنایع ذوب فلزات و فزونی کارخانه جات تقطیر قیر همچنان ادامه دارد و بر آلودگی هوای این شهر می افزاید.
به گزارش اصفهان شرق متاسفانه با وجود انعکاس اخبار متعدد در زمینه آلودگی هوای شهر سجزی علی رغم بازدید مسولان محیط زیست استان از شهرک صنعتی سجزی هنوز گرهی از مشکلات این شهر باز نشده و غبار زرد آلودگی چهره ی این شهر را می نوازد تا تنگی نفس را برای شهروندان به همراه آورد.
مسئولان محیط زیست و دیگر عوامل مرتبط این نکته را مد نظر قرار دهند که مشکلات ناشی از آلودگی هوا فقط منوط به مرکز شهر نیست بلکه مردمی که نقش مهمی در توسعه ی اقتصادی استان ایفا می کنند در حاشیه ی شهرهای بزرگ روز را با انبوهی از مسائل و مشکلات به شب می رسانند و اگر نگاهی عملیاتی در رفع مشکلشان دیده نشود بار بی توجهی پشت آنها را می شکند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.