سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:15 - سه شنبه 28 بهمن 1393

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:

۸ هزار واحد صنعتی در استان اصفهان با مشکل صادرات مواجه هستند

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: ۸ هزار واحد صنعتی در استان اصفهان، با مشکلات صادرات مواجه هستند و مسئولان باید برای رفع مشکلات این واحدهای صنعتی اقدام جدی انجام دهند.

به گزارش اصفهان شرق؛ عبدالوهاب سهل‌آبادی در نخستین جشنواره برند برتر استان اصفهان اظهار داشت: زمانی که به خانه صنعت وارد شدم با پدیده برند فروشی مواجه شدم و تا کنون برای رفع این مشکل و  به نتیجه رساندن آن با همکاری همه ارگان‌ها در تلاش هستیم.

وی با اشاره به تاسیس کمیسیون برند در اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: در ادامه پیگیری بحث برند برای نخستین بار کمیسیون برند در اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی اصفهان ایجاد شد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه اصفهان در حال نابود شدن است، خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته در حال از دست دادن اصفهان هستیم و برند اصفهان در حال از بین رفتن است با این حال اگر 50 درصد آب تولید شده در این استان را به خود اصفهان اختصاص دهند، مطالبه دیگری نداریم.

وی بیان کرد: اصفهان به عنوان قلب ایران، مهاجرپذیر شده و با اینکه از نظر گردشگری می‌توانست سرآمد همه شهرها باشد امروز به شهر و استانی صنعتی تبدیل شده اما ما با تمام قوا برای اصفهان تمام قد ایستادیم و آنچه که در توان داریم برای اصلاح امور انجام می‌دهیم.

سهل‌آبادی با اعتقاد بر اینکه اصفهان انسان‌های بزرگی دارد که هرکدام برند هستند، گفت: با وجود 8 هزار واحد صنعتی در استان اما بازهم مشکل صادرات داریم و امسال از این نظر دچار مشکل شدیم که شاید به دلیل اشکال در برند بازارهای خوب را از دست دادیم.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.