سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 09:29 - دوشنبه 27 بهمن 1393

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش کوهپایه:

تجلی عشق به رسول الله(ص) در آثار هنری دانش آموزان منطقه کوهپایه

دانش اموزان منطقه کوهپایه در آثار فرهنگی و هنری خود که در طرح مسابقات ایام دهه فجر ارائه می شد ایمان و عشق واقعی خود را به پیامبر اسلام ابراز داشتند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از اداره آموزش و پرورش کوهپایه: در ایامی که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچگونه حمله و اتهام و کینه ای در صدمه زدن به آرمانهای مقدس این نظام که یادگار هزاران شهید و امام راحل است کوتاهی نمی کنند و از تمام توان خود با استفاده از فن آوریهای روز بهره می برند تا به نحوه به درخت تناور اسلام اصیل آسیبی وارد سازند، از این نکته غافل شده اند که این انقلاب و عشق به حفظ آرمانهای مقدس اسلام ریشه در خون ایران و ایرانی دارد.

پس از توهین آشکار سران استکبار در قالب متن و طرح موهن نشریه هتاک فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم اسلام حضرت محمد(ص) نسل هنرمند جامعه در برنامه هایی متعدد به نقش آفرینی و تجدید بیعت با روح پاک و مقدس حضرت رسول اکرم(ص) پرداختند.

در همین راستا دانش اموزان منطقه کوهپایه در آثار فرهنگی و هنری خود که در طرح مسابقات ایام دهه فجر ارائه می شد ایمان و عشق واقعی خود را به پیامبر اسلام ابراز داشتند که تصویر نمونه دو طرح زیبای این عزیزان که در الگوی فرش دست باف ارائه گردیده تقدیم می گردد. این طرح ها زیبا توسط دانش آموزان عزیز آقایان جواد رنجبر و محمد رضا عباسی از دبیرستان شهید بهشتی روستای مشگنان تهیه و ارسال گردیده است که بدینوسیله از این دانش اموزان کوشا و هنرمند و مربیان محترمشان تقدیر و تشکر می گردد.

DSC04788 DSC04791

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.