سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:00 - دوشنبه 27 بهمن 1393

مسئول اعزام راهیان نور دانش‌آموزی اصفهان

۲۰ هزار ‌دانش‌آموز اصفهانی به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند

مسئول اعزام راهیان نور دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال تحصیلی ۹۳-۹۴ تا‌کنون ‌نزدیک به ۲۰ هزار نفر به اردوهای معنوی راهیان نور اعزام شده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید محمد امین نقوی با اشاره به اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی اظهار داشت: آخرین کاروان اعزام راهیان نور استان اصفهان در بخش خواهران در روز جمعه 24 بهمن ماه به مناطق عملیاتی اعزام شده و این گروه فردا به شهرهای خود باز می‌گردند.

وی افزود: 8 دستگاه اتوبوس از این گروه از دانش‌آموزان از شهرستان‌های تیران و کرون و سمیرم به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

مسئول اعزام راهیان نور دانش‌آموزی استان اصفهان پیرامون آمار اعزام‌های اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی در سال تحصیلی جاری بیان کرد: از ابتدای سال تحصیلی 93-94 تا کنون 455 دستگاه اتوبوس یعنی نزدیک به 20 هزار نفر به اردوهای معنوی راهیان نور اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در هر اتوبوس 40 نفر دانش‌آموز و 4 مسئول به تفکیک 2 مربی، یک راوی و یک طلبه یعنی 44 نفر به راهیان نور اعزام می‌شدند و اگر تعداد افراد مستقر در جنوب کشور را که برای سرویس‌دهی به این افراد مشغول بودند را نیز در نظر بگیریم آمار بیشتری از حضور در مناطق عملیاتی به دست می‌آوریم.

نقوی گفت: دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی شلمچه، عملیات رمضان، اروندرود، هویزه، مسجدجامع خرمشهر، موزه دفاع مقدس خرمشهر و نهر خین دیدن کرده و در اردوگاه کشوری شهید باکری مستقر می‌شوند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.