سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 22:52 - یکشنبه 26 بهمن 1393

مدیر روابط عمومی شرکت قارچ یکتای سپاهان خبر داد:

کسب مقام قهرمانی شرکت قارچ یکتای سپاهان در مسابقات جام فجر منطقه جرقویه سفلی

شرکت قارچ یکتای سپاهان در این مسابقات که به مناسبت دهه فجر در منطقه جرقویه سفلی برگزار گردید توانست با پیروزی های متعدد مقام قهرمانی مسابقات والیبال و همچنین مقام دوم دو میدانی و طناب کشی در این دوره مسابقات را کسب نماید.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی شرکت قارچ یکتای سپاهان: الماسی مدیر عامل شرکت قارچ یکتای سپاهان گفت: اهميت ورزش و سلامت جسم و جان و تاثير مثبت آن بر عملكرد كاركنان دستگاه‌هاي اداري بر كسي پوشيده نيست و باید بیشتر به این موضوع توجه کنیم.
مدیر روابط عمومی شرکت اظهار داشت: برگزاری رقابت‌ های جام فجر که به همت هیئت ورزشهای همگانی شهر نیک آباد برگزار شد در واقع تلاشی است در راستای نشان دادن نقش ورزش در سلامت کارمندان، چرا که نپرداختن کارمندان به فعالیت های منظم ورزشی بی شک تاثیر منفی در سلامت عمومی آنها دارد.
شفیع زاده افزود: ورزش روح و روان ا نسان را زنده می‌کند و باعث تندرستی و ‏سلامتی بدن می‌شود که این موضوع نیز در شادابی کارکنان ادارات در پاسخگویی به مراجعان تاثیر زیادی دارد.
وی درباره برگزاری این دوره از رقابت‌ها گفت: فرهنگ زندگی شهری، زندگی مردم از جمله کارکنان را تحت تاثیر قرار داده است و آنها را دچار بی تحرکی و کم تحرکی کرده است که این موضوع ممکن است به ضعف بدنی منجر شود همچنین کاهش کمی و کیفی بهره‌وری را به همراه داشته باشد که برگزاری چنین مسابقات و رقابت هایی می تواند تاثیر گذار باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.