سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:01 - یکشنبه 26 بهمن 1393

تا 15 اسفندماه سال‌جاری

شیشه‌فروش: نهادهای اجرایی استان اصفهان موظف به نصب سیستم‌های کاهنده مصرف آب شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تمام دستگاه‌ها اعم از ادارات دولتی، بانک‌ها، مراکز آموزش عالی و بیمارستان‌ها موظفند تا 15 اسفندماه سال‌جاری نسبت به نصب سیستم‌های کاهنده مصرف آب اقدام کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ منصور شیشه فروش ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی بررسی همکاری‌های متقابل در اجرای سند جامع مدیریت تامین، توزیع و مصرف آب شرب استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به تداوم وضعیت خشکسالی در استان اصفهان باید برای مقابله با این معضل چاره‌ای اندیشیده می‌شد.

وی افزود: مدیریت بحران استان اصفهان پیشنهاد تدوین سند جامع راهبردی آب در زمینه صنعت، کشاورزی، فضای سبز و شرب را ارائه کرد تا استانداردهای مصرف برای هر بخش تعیین شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: سالانه بر اساس استانداردهای تدوین شده هر نهاد موظف به کاهش مصرف خود است.

وی با بیان اینکه  در این جلسه تمرکز ما روی آب شرب مصرفی در هر نهاد است، افزود: تیم‌های ممیزی مصرف آب که در سه ماه گذشته شکل گرفته‌اند، بخش‌های مختلف هر نهاد را بررسی و و راهنمایی‌هایی لازم را برای جلوگیری از هدر رفت و صرفه‌جویی در مصرف آب ارائه می‌کنند.

شیشه فروش تاکید کرد: بخشنامه‌ای از سوی استانداری اصفهان به تمامی نهادهای اجرایی استان ارسال شده که بر اساس آن تمام دستگاه‌های اجرایی تا 15 اسفندماه موظف به به نصب تجهیزات کاهنده مصرف آب شده‌اند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان این اقدام را اقدامی اضطراری در راستای مدیریت مصرف آب برشمرد و گفت: باید پس از نصب این تجهیزات 20 درصد از مصرف آب شرب در دستگاه‌های اجرایی کاهش یابد.

وی تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی موظفند که اقداماتی را که در راستای کاهش مصرف آب در نهادهای خود انجام داده‌اند را در قالب گزارشی به استانداری اصفهان ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.