سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - یکشنبه 26 بهمن 1393

رییس شورای اسلامی شهر:

دستور رییس جمهور برای احیا زاینده رود زودتر عملیاتی شود/حضور مردم در ۲۲بهمن پشتوانه تیم مذاکره است

حضور مردم همیشه بیدار اصفهان دشمن شکن ولبیک عمیقی به ندای رهبر معظم انقلاب بودوامید واریم مصوبات واعتبارات تخصیص یافته به اصفهان همگی محقق شوند.

به گزارش اصفهان شرق؛ رییس شورای اسلامی شهر  اصفهان با اشاره به راهپیمایی با شکوه مردم گفت: از مردم شریف و فهیم و با بصیرت ایران اسلامی، خصوصا مردم فرهیخته وانقلابی اصفهان همیشه بیدار وهوشیار به خاطر حضور دشمن شکن وخیره کننده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سی و ششمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی تشکر می کنم.

shora

امینی در ادامه افزود:حضور معنی دار مردم در این رویداد مهم وحماسه بزرگ سیاسی انصافا لبیک عمیقی بود به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی واین حضور سرشار از شور وشعور و معرفت ،که همه اقشار واحزاب وتوده های مردم را با اراده های آهنین دور هم جمع کرد ،دشمنان اسلام وانقلاب را بیش از هرزمان دیگری نا امید کرد ونشان داد که تهدید ها وگزینه های روی میز دشمنان این مرز و بوم واین انقلاب برای مردم غیور شجاع ایران اسلامی رنگ وبویی ندارد .مردمی که درطول ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند از همه هستی خود درجهت تحقق آرمان های اسلام وانقلاب گذشته اند، هیچ تهدیدی را بر نخواهند تابید وامیدواریم که دشمنان نادان هم سر عقل آمده وادبیات خود را در مواجه با ایران سرفراز تغییر دهند.

رییس شورای شهر این حرکت مردم را پشتوانه ای برای مردم بیان وابراز داشت:ادای حق مردم وپاسخ درخور شان مسئولین به این حضور با شکوه و عزتمندانه که پشتوانه ای بسیار قوی برای تیم مذاکرات هسته ای است ،توافق توام با تامین مصالح کشور و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ای است که امید واریم مد نظر تیم مذاکره کننده باشد.

رهبر نقشه راه را برای مذاکره ترسیم کردند

امینی تصریح کرد:نقشه راه را برای مذاکرات هسته ای مقام معظم رهبری ترسیم کرده اندوضمن اعلام حمایت صریح از دستیابی به توافق هسته‌ای اعلام نمودند: عدم دستیابی به توافق، بهتر است از دست یافتن به توافقی است که با منافع ملت ایران در تضاد باشد.

وی در ادامه با اشاره به  نکات مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مذاکرات هسته ای گفت:

موافقت با اصل توافق که ایشان فرمودند: من با توافقی که بتواند انجام شود موافقم، اما با توافق «بد» موافق نیستم . تلاش بی وقفه مسئولین و هیأت مذاکره کننده برای خارج کردن حربه تحریم از دست دشمن،رفتار منطقی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای و رفتار غیر منطقی و زورگویانه طرف مقابل   ایستادگی مسئولان در مقابل زیاده خواهی طرف مقابل و-مفاد این قرار داد نیز باید روشن، واضح و غیرقابل تفسیر و تأویل باشد و مفاد توافق نباید به گونه ای باشد که طرف مقابل که عادت به چانه زنی دارد، در قضایای مختلف بهانه جویی کند.از نکاتی است که مسولان باید به آن توجه داشته باشند.

وی در ادامه با تشکر از هیات دولت به خاطر سفر به اصفهان ابراز امید واری کردکه مصوبات و اعتبارات تخصیص یافته به اصفهان همگی محقق شوند و در راس همه این اعتبارات و قول هایی که به اصفهان داده شد، تسریع در اجرایی شدن دستور ریاست جمهوربه وزیر محترم نیرو و استاندار محترم اصفهان در جهت احیای رودخانه زاینده رود و جلو گیری از خشکی این رودخانه در هر شرایط اقلیمی است و همچنین اجرایی شدن صورت جلسه نه ماده ای شورای عالی آب است.

بیمه ساختمان بر اساس قانون وبه نفع مردم باشد

رضا امینی در خصوص بیمه ساختمانی که بحث چند جلسه اخیر شورا هم بوده گفت:بیمه پروانه های ساختمانی بایستی بر اساس قانون و به نفع مصالح مردم باشد تا امکانی باشد برای رونق بیشتر ساخت و ساز و خروج از رکود این بخش از اقتصاد   وموجب رضایتمندی مردم شود.

وی با توجه به نزدیک شدن عید نوروزوبازدید مسافران از اصفهان بر تشکیل ستاد مسافران نوروزی تاکید کرد وافزود:

برای تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی به عنوان فرصتی برای معرفی بهتر و بیشتر اصفهان به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی وتشکیل سازمان گردشگری شهرداری برای اقدامات اساسی این سازمان در شهر اصفهان باید سریعتر اقدام کرد.

منبع:صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.

آخرین اخبار