سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 08:20 - یکشنبه 26 بهمن 1393

در گفتگو با رییس آموزش و پرورش جرقویه سفلی:

پنج مدرسه تخریبی جرقویه سفلی چشم به راه مشارکت خیرین است

رییس آموزش و پرورش جرقویه سفلی گفت: حرکت خیرین به صورت مشارکتی در ساخت مدارس تخریبی از اقدامات مهم در ساخت مدارس خیرساز است.

حسین زارع در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به مشکلات بودجه ای در سال اخیر اظهار داشت: دولت با توجه به مشکلات بودجه ای تا 50 درصد در جهت نوسازی مدارس مشارکت خود را اعلام داشته است تا بتوان قدمی مفید را در این حیطه برداشت.

رییس آموزش و پرورش جرقویه سفلی افزود: مسلما مشارکت خیرین در ساخت مدارس از جایگاه بالایی برخوردار است و طبق پیشنهادات ارائه شده می توان طرح مشارکت خیرین مدرسه ساز به صورت مشترک و هماهنگ را اجرا کرد تا با سرعت بیشتری بتوان از پتانسیل خیرین در این زمینه استفاده کرد.

وی از پیگیری های صورت گرفته در این خصوص خبر داد و متذکر شد: ترغیب خیرین مدرسه ساز به مناطق محروم اولین قدم در جهت نوسازی مدارس است و این در حالی است که یک فرد خیر می تواند خیرین دیگر را در ساخت مدارس دعوت کرده و بودجه مورد نیاز را تامین کرد.

زارع با توجه به قبول ساخت مدرسه ای در روستای پیکان توسط خیر پیکانی تصریح کرد: پس از قبول ساخت مدرسه ای در روستای پیکان توسط خیری از همان منطقه صحبت هایی در این خصوص با نوسازی انجام شد و مراحل بعدی در دست اقدام است.

وی از وجود 5 مدرسه تخریبی دیگر در بخش جرقویه سفلی و نیاز به جذب خیرین در نوسازی این مدارس خبر داد.

امید است تا خیرین گرامی نگاهی بلند مدت به شرق اصفهان داشته باشند تا بتوان گوشه ای از کاستی ها را با دست خیرشان پوشاند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.