سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:00 - شنبه 25 بهمن 1393

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی اصفهان:

۷۵۰ اثر به جشنواره رسانه، نظم و امنیت اصفهان ارسال شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت:۷۵۰ اثر از سوی اصحاب رسانه در بخش‌های خبر، گزارش، مصاحبه و عکس برای شرکت در جشنواره استانی رسانه، نظم و امنیت ارسال شد.

به گزارش اصفهان شرق؛جهانگیر کریمی با اشاره به نقش ویژه رسانه‌ها اظهار داشت: رسانه‌ها به‌دلیل تأثیرگذاری خاصی که بر روی افکار عمومی دارند، می‌توانند با ارائه اخبار و گزارش‌های صحیح، دقیق، سریع و شفاف و همراه با تحلیل‌های کارشناسی و پیام‌های آموزنده در افزایش امنیت جامعه و احساس امنیت مردم نقش ویژه‌ای ایفا کنند.

وی با اشاره به عملکرد مثبت رسانه‌های استان در انعکاس حوادث و رخدادهای اجتماعی و تنویر افکار عمومی در مواقع خاص افزود: در این زمینه رسانه‌های استان کارنامه درخشانی را در سال‌های اخیر در عرصه نظم و امنیت از خود برجای گذاشته و با همکاری صمیمانه و تنگاتنگی که بین اصحاب رسانه و مسئولان نیروی انتظامی به وجود آمده، شاهد کاهش جرائم و تخلفات در برخی از حوزه‌ها و همچنین هوشیاری بیشتر مردم بودیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: بر این اساس به ‌منظور تجلیل از تلاش‌ها و زحمات رسانه‌ها در عرصه نظم و امنیت، جشنواره‌ای با عنوان رسانه، نظم و امنیت را در سوم اسفندماه امسال با حضور پرشور تمامی صاحبان قلم و رسانه در تالار شهروند شهر اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در 4 بخش خبر، گزارش، مصاحبه و عکس برگزار می‌شود، تصریح کرد: تاکنون 750 اثر از سوی اصحاب رسانه به دبیرخانه جشنواره ارسال‌ شده و در جلسات مختلف توسط گروه‌های داوری مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته است.

کریمی کنش‌وری رسانه‌ها در حیطه ترویج قانون‌گرایی و نظم‌پذیری و ساز و کارهای رسانه‌ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی را از جمله محورهای جشنواره برشمرد و گفت: بر اساس نظر هیئت ‌داوران به نفرات نخست تا سوم هر بخش جوایز نفیسی از سوی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اهدا می‌شود.

وی در‌باره اهداف برپایی این جشنواره خاطرنشان کرد: به طور قطع نیروی انتظامی با برپایی این‌گونه گردهمایی‌ها و جشنواره‌ها به دنبال تقویت بسترها و زمینه‌های بیشتر همکاری رسانه‌ها در حوزه نظم و امنیت عمومی و تقویت نقش و سهم آنان در پیشگیری اجتماعی از جرائم است.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.