سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 13:38 - شنبه 25 بهمن 1393

شهردار شهر هرند خبر داد:

بهره برداری از پروژه های شهرداری هرند با اعتبار 5 میلیارد ریال در آینده نزدیک

شهردار هرند از افتتاح چند پروژه شهرداری با حضور استاندار اصفهان در آینده نزدیک خبر داد.

مهندس حمید شهبازی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به بهره برداری پروژه ي عمراني، فرهنگي، خدماتي با اعتباري نزديك به 5 میلیارد ریال درهـــرند اظهار داشت: ساختمان آتش نشانی و خدمات رسانی شهر هرند با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال با حضور مسئولان استانی افتتاح خواهد شد تا بتوان ضریب امنیت بالا را برای شهروندان هرند و منطقه به ارمغان آورد.

شهردار شهر هرند با توجه به قدمت 50 ساله شهر هرند افزود: نیاز شهر هرند به ایستگاه آتش نشانی از اولویت شهرداری در ساخت این مکان بود که با پیگیری کارکنان شهرداری و شورای محترم شهر انجام و در آینده نزدیک به بهره برداری کامل خواهد رسید.

وی افزود: شهرداری دو نیرو به عنوان آتش نشان استخدام کرده است ولی در مشاغل دیگر به کار گرفته شدند ولی با آغاز به کار ایستگاه آتش نشانی و فعالیت شبانه روزی این مکان از استاندار جذب دو نیرو آتش نشان درخواست شده است.

شهبازی افتتاح سازه یادمان شهدای گمنام با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال را از دیگر اقدامات شهرداری  در جهت ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام عنوان و تصریح کرد: سازه یادمان شهدای گمنام در 19 اردیبهشت کلنگ زنی شد و پس از وقفه 3 ماهه و با تلاش بسیار به اتمام رسید به گونه ای که  مراسم نورافشانی 22 بهمن با استقبال چشمگیر مردم و مسئولان در کنار این یادمان برگزار شد.

وی افتتاح فازدوم پارك شقايق با اعتبار 1 میلیارد ریال، روشنایی بلوار میرداماد، اصلاح هندسي و آسفالت معابر سطح شهر با اعتبار 700 میلیارد ریال را از دیگر پروژه هایی عنوان کرد که با حضور مسئولان در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار شهر هرند از بهبود عبور و مرور در مسیر مواصلاتی هرند خبر داد و اذعان کرد: کلنگ زنی میدان تقاطع بلوار شهید صفار و میدان شهدای قهی با اعتبار 150 میلیون تومان گامی موثر در ساماندهی و بهبود عبور و مرور شهر می باشد و ایمن سازی مسیر تردد از هرند به اژیه، شهرضا و نیک آباد از موارد دیگر این طرح است.

شهبازی در پایان اجرای طرح آبیاری بارانی را از ابتکارات شهرداری در پارک شقایق و ارشاد عنوان و با اشاره به خشکسالی شرق اصفهان گفت: تغییر روش آبیاری به شیوه بارانی میزان 70 درصد کاهش مصرف آب را در شرایط حاد خشکسالی به ارمغان می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.