سرویس: تولیدی » خبر پوششی 11:37 - شنبه 25 بهمن 1393

در دیدار اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان با امام جمعه ورزنه مطرح شد:

توجه ویژه به قشر محروم شرق اصفهان مد نظر مسئولان قرار گیرد

مشاور اجتماعی استانداری اصفهان گفت: تفکر و پیگیری جهت ایجاد اشتغال ویژه جوانان منطقه از جمله توجهات ویژه مسئولان در مرحله میان مدت و مرحله عاجل کمک رسانی به محرومین این منطقه می باشد.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه اصفهان شرق: دیدار اعضاء هیئت علمی و جمعی از استادان دانشگاه صنعتی اصفهان با امام جمعه شهر ورزنه انجام شد.
در این دیدار که با حضور اعضای نهاد نماینگی ولی فقیه در دانشگاه انجام گرفت، حجت الاسلام و المسلمین صادق زاده ضمن خوش آمدگویی اظهار داشت: امروز بخش بن رود و شرق اصفهان نیازمند 3نوع یاری از سوی مسئولان می باشد که بخش بلندمدت آن پیگیری در جهت احیای زاینده رود و تالاب بین المللی گاوخونی است.

مشاور اجتماعی استاندار در ادامه بیان داشت: تفکر و پیگیری جهت ایجاد اشتغال ویژه جوانان منطقه از جمله توجهات ویژه مسئولان در مرحله میان مدت و مرحله عاجل کمک رسانی به محرومین این منطقه می باشد.
در این دیدار یکی از اعضای دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه صنعتی اصفهان در سخنانی اظهار داشت: ضمن تشکر از پیگیری های انجام شده آمادگی خود در جهت همکاری در این منطقه و رفع مشکلات را اعلام می داریم.
همچنین دکتر انصاری و دکتر نصر به نمایندگی از اساتید دانشگاه بر اهمیت کمک رسانی به این منطقه را ضروری دانستند و گزارشی از اقدامات آن دانشگاه را در جهت کمک به احیای زاینده رود و تالاب بین المللی گاوخونی بیان داشتند.
در پایان جلسه کتاب زندگی 20که توسط امام جمعه شهر ورزنه نوشته شده بود به اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.