اصفهان شرق

برای هیچ مذاکره ای مشکل و مانعی نداریم/ ایران اسلامی زیر باز زور و ذلت نمی رود

کدخبر: 54015
1393/11/25 در ساعت 12:00

به گزارش اصفهان شرق؛ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما طبق موازین و مبانی ارزشی و دینی برای هیچ گفت و گو و مذاکره ای مشکل و مانعی نداریم.

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی با اشاره به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب تصریح کرد: معظم له چند محور مهم در این زمینه مطرح و تبیین کردند.

به گفته وی، ایشان در این رابطه خطوط قرمز را مشخص کردند و بنابراین تیم مذاکره کننده نمی تواند خارج از این دایره کار کند.

وی خاطر نشان کرد: توافقی که آمریکایی ها از آن حرف می زنند به دنبال ذلت ایران و تسلیم شدن ما هستند اما ایران اسلامی و ملت غیور ثابت کرده اند زیر باز زور و ذلت نخواهند رفت.

حجت الاسلام سالک کاشانی با اشاره به صحبت های رهبر معظم انقلاب در روز ۱۹ بهمن امسال گفت: ما موافق توافق خوب با حفظ چارچوب ها و عزت ملت هستیم.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز ادامه داد: رهبری عزیز در همان سخنان فرمودند کلیات و جزییات مذاکرات باید در یک جلسه تمام شود چرا که اعتمادی به طرف غربی و آمریکا نیست.

وی افزود: همه اینها بیان کننده خط سیری است که آمریکا و آقای اوباما بداند تهدید اثری ندارد و تسلیم شدن در ذات مسلمان ایرانی باغیرت و انقلابی نیست.

این نماینده مجلس نهم اضافه کرد: ایشان حفظ منافع ایران اسلامی در داخل و خارج کشور و برداشته شدن همه تحریم ها به صورت یکجا را نیز مطرح کردند که باید در این مذاکرات به آن دست یافت.

منبع:صاحب نیوز