سرویس: اجتماعی 13:20 - چهارشنبه 22 آبان 1392

امام جمعه شهر ورزنه در جمع خیرین:

احیای زاینده رود متعلق به همه است

مشاور اجتماعی استاندار اصفهان گفت: مسئله این منطقه وآن منطقه نیست زاینده رود متعلق به همه است واحیای آن باعث رشد و شکوفایی استان خواهد شد که انشاالله با تفضل الهی و مدیریت دقیق و تلاش شبانه روزی مسئولین استان به انجام خواهد رسید.

IMG_0325

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده امام جمعه شهر ورزنه درجمع خیرین منطقه در ارتباط با رویکرد خیرین در وضعیت شرق اصفهان اظهارداشت: رویکرد ما در مباحث و مشکلات پیشروی مردم شرق اصفهان کمک مردم به مردم است که باید به این کارتوجه ویژه ای کرد.

مشاور اجتماعی استاندار اصفهان با اهمیت دانستن مدیریت مردم گفت: مردم هستند که می توانند آرامش بدهند، مدیریت کنند و در مواقع بحرانی به داد یکدیگر برسند همانطور که امروزه شاهد برطرف شدن بسیاری از مشکلات به دست خو د همین مردم وخیرین هستیم.

امام جمعه ورزنه به نقش بسیار مهم خیرین اشاره کرد و بیان داشت: خیرین نقش سازنده ای را در وضعیت کنونی بودجه دولت وآب که هر دو دچار  کمبود هستیم دارند که باید  در ایجاد طرح های اشتغالی و برطرف کردن نیازمندی تلاش گسترده ای راداشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده با توجه به شروع به کار دولت یازدهم وامید به آینده بیان داشت: امروز باید توکل به خدا کرد واعتماد به دولت نمود و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری از هیچ کوششی فروگذاری نکرد و باهمدلی و همفکری  مردم و مسئولین منطقه و همچنین پیگیری مسئولین استان در رفع  مشکلات منطقه تلاشی جدی را انجام دهیم.

حجت الاسلام صادق زاده احیای زاینده رود را وظیفه همه دانست وگفت: مسئله این منطقه وآن منطقه نیست زاینده رود متعلق به همه است واحیای آن باعث رشد و شکوفایی استان خواهد شد که انشاالله با تفضل الهی و مدیریت دقیق و تلاش شبانه روزی مسئولین استان به انجام خواهد رسید.

ایشان احساسی شدن و تحریک نمودن مردم را جفای به مردم دانست و اظهار داشت: هرگونه تهییج احساسات امروز و تحریک نمودن مردم جفای به زحمات نمایندگان مردم و مسئولین و پیگیری های مستمر آنها درجهت رفع مشکلات است واین گونه اقدامات مانع از پیشرفت کارها است که باید با سعه صدر وهم اندیشی وجلوگیری ازایجاد هر گونه تنش برای رفع مشکلات مردم بکوشیم.

مشاور اجتماعی استاندار اصفهان با توجه به کم بود آب درپشت سد زاینده رود بیان داشت : مسئله خشکسالی دراستان اصفهان جدی است که البته درهمه موارد آب را تقلیل داده اند چه در شرب و چه لوله یزد و همچنین درصنعت و باید در مصرف هم ازاسراف پرهیزکنیم وبا توکل به خدا و دعای مردم انشاالله خداوند باران رحمت رابر ما ارزانی بفرماید.

امام جمعه ورزنه با اشاره به وجود صنعت دراصفهان گفت: صنعت های بزرگی که در اصفهان وجود دارد ازعوامل اصلی استفاده کننده آب هستند که اینها می توانند به بهترین وجهی مشکل مردم راحل کنند و مسئولین باید در این راستا تلاش جدی راداشته باشند.

حجت الاسلام صادق زاده مدیریت یکپارچه آب را از مهمترین مسئله رفع مشکل توزیع عادلانه آب دانست واظهار داشت: استان های دیگرهم به این مدیریت واستفاده از آب زاینده رود توجه کنند و امروز که استاندار اصفهان و معاون ایشان متخصصین در  امر آب هستند دولت دبیری این مدیریت یکپارچه آب را به استانداری اصفهان بدهد تا مشکل مرتفع شود.

ایشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با اهمیت اقتصاد مقاومتی گفت: بسیج سازندگی که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری درامر اقتصاد مقاومتی کارهای بسیارخوبی را انجام داده که با ادامه این کارها وبا همکاری خیرین و مردم مشکلات زیادی رامی توان مرتفع کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.