سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 17:19 - جمعه 24 بهمن 1393

امام جمعه موقت شهر هرند:

مسئولان به وضعیت معیشتی مردم توجه کنند/صلابت ملت پشتیبان مذاکرات است

امام جمعه موقت شهر هرند گفت: مسئولین بجای گرفتن سمینارهای متعدد به فرمایشات مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان گوش کرده و فرمایشات ایشان را در دستور کار خود قرا دهند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهر هرند: حجت الاسلام حسن نیکوکلام در خطبه‌های اول نماز جمعه امروز شهر هرند گفت: همه ما می دانیم بهترین ذات آخرت تقوی است، پیامبر(ص) این ملاک را برای ما ایجاد کرده است اگر انسانها اهل محاسبه نفس باشند و حساب پس بدهند از متقین بشمار میروند.

امام جمعه موقت هرند در فرازی دیگر از خطبه ها اظهار کرد: مردم فهیم کشور با حضور حماسی در راهپیمای 22بهمن به ندای رهبر انقلاب ، مرجعیت و دولت مردان لبیک گفتند و مردم به موقع وظیفه خود را انجام میدهند و شکی در آن نیست که صاحب اصلی این مملکت حضرت ولی عصر(عج) برای این مردم دعا میکند.

وی بیان کرد: حفظ خون شهدا و ارزشها عبادت است و مسئولیت دولت مردان نسبت به مردم سنگین تر شده است.

نیکوکلام گفت: مسئولین بجای گرفتن سمینارهای متعدد به فرمایشات مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان گوش کرده و فرمایشات ایشان را در دستور کار خود قرا دهند. همچنین به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم رسیدگی کنند و در قبال این همه زحمت مردم تلاش بیشتری داشته باشند.

DSC06872

وی با توجه به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: همین مردم در هشت سال دفاع مقدس سینه های خود را سپر گلوله های دشمن قرار دادند و هم اکنون همین مردم با تمام تبلیغات سوءدشمنان سینه های خود را سپر کرده و در راهپیمائی عظیم 22بهمن شرکت کردند و یکبار دیگر توطئه دشمنان را خنثی نمودند.

خطیب نماز جمعه هرند افزود: دشمن می داند مذاکره مشکلی را حل نمی کند و تنها قوت و وحدت و صلابت مردم ما است که پشتیبان این مذاکرات است و مذاکره به معنی استدلال و برهان و منطق می باشد نه به معنی تهدید و زور و این دولت امریکا است که دائما تهدید میکند و گزینه نظامی را به رخ ملت ما میکشد و ملت غیور و فهیم و همیشه در صحنه از هیچ تهدید هراسی ندارند و زیر بار ظلم وزور نمی روند.

ایشان خاطرنشان کرد: اگر گزینه نظامی کارایی داشت پس چرا در جنگهای 22 روزه غزه شکست خوردید و تسلیم شدید.

امام جمعه موقت هرند گفت: رئیس جمهور کشور مان در سخنرانی 22 بهمن به جهانیان اعلام کرد که هیچ تهدید وتحریمی ملت ایران را به پای میز مذاکره نکشید و  ملت ایران از هیچ تهدید نمی هراسد و زیر بار زور نمی رود و اگر واقعا توافقی با منافع کشور تضادی نداشته باشد موافق مذاکره هستیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.