سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 17:40 - جمعه 24 بهمن 1393

امام جمعه شهر اژیه:

دلبستگی مردم به ولایت فقیه در راهپیمایی 22 بهمن مشهود بود

امام جمعه شهر اژیه افزود: راهپیمایی روز 22 بهمن میزان الحراره نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از اژیه: حجت الاسلام شاهمیری با اشاره به حضور مردم انقلابی و ولایتمدار ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن امسال گفت: این راهپماییی مشتی محکم بر دهان دشمنان خارجی و داخلی بود. این حضور عظیم و پرشکوه اعلام حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی از ولی فقیه حضرت آیت الله امام خامنه ای (مد ظله العالی) بود.
امام جمعه شهر اژیه افزود: راهپیمایی روز 22 بهمن میزان الحراره نظام و انقلاب است؛ یعنی حضور مردم در این راهپیمایی میزان دلبستگی و علاقه ملت به حکومت دینی، نظام و انقلاب را نشان می دهد.
وی افزود: دولتمردان آمریکا بسیار تلاش کردند که وانمود کنند مردم از انقلاب رویگردان شده اند و بین مردم و مسئولین شکاف ایجاد شده است  و ملت ایران خواهان رابطه و توافق مطلق با آمریکاست ولی این راهپیمایی نشان داد مردم در مبارزه با آمریکا و استکبار ذره ای دچار شک و تردید نشده اند. نظر مردم و ملت همان نظر رهبر انقلاب است که فرمودند: توافق نکردن، بهتر است از توافق بد، توافقی که به ضرر منافع ملّی است، توافقی که موجب تحقیر ملّت بزرگ و با عظمت ایران است.
شاهمیری خاطرنشان کرد: مردم در این سالها با مشاهده رفتار و جنایات آمریکا نسبت به عراق و افغانستان و دیگر کشورها به بهانه مبارزه با تروریست به ماهیت جنایتکار و دروغگوی آمریکا پی برده اند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.