سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:00 - جمعه 24 بهمن 1393

سرمربی سابق سپاهان:

برد مقابل فولاد خوزستان سکوی پرش سپاهان به سمت قهرمانی است‌

سرمربی سابق سپاهان گفت: فشار هواداران بر روی عملکرد تیم تاثیر می‌گذارد، سپاهان هنوز در کورس قهرمانی قرار دارد و اگر هواداران صبوری کنند، این تیم دوباره به روزهای خوب برمی‌گردد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسین چرخابی با اشاره به شرایط فعلی تیم‌های اصفهانی حاضر در لیگ برتر اظهار داشت: سپاهان همواره از تیم‌های مدعی لیگ برتر بوده و هواداران همیشه از این تیم انتظار برد دارند.

وی افزود: سپاهان در فصل جاری به ویژه نیم‌فصل دوم در یارگیری موفق عمل نکرد و مصدومیت بازیکن خارجی این تیم نیز مشکل ساز شد ضمن اینکه سپاهان هنوز نتوانسته نقاط ضعف خود را در خط دفاعی و هافبک برطرف کند.

سرمربی سابق سپاهان با اشاره به نتایج بازی‌های اخیر سپاهان گفت: این باخت و مساوی که در نیم‌فصل دوم به دست آمد نگرانی هواداران را در پی داشته و این فشار هواداران بر روی کادر فنی نیز تاثیر گذاشته و کمی آشفتگی در تیم دیده می‌شود.

وی بیان کرد: البته هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و سپاهان هنوز در کورس قهرمانی است و شانس زیادی هم برای قهرمانی دارد و برد مقابل فولاد می‌تواند سکوی پرش سپاهان به سمت صدر جدول باشد و روحیه را به تیم باز گرداند.

چرخابی تصریح کرد: حسین فرکی، یک سرمربی باتجربه و کاردان است و تیم سپاهان باید به ایشان اعتماد داشته باشد و با برگزاری جلسات بیشتر با پیشکسوتان و مدیران فنی و همچنین آرام کردن هوادان توسط کانون هواداران باشگاه می‌توانند تیم را به شرایط ایده‌آل برگردانند.

وی با اشاره به بازی روز جمعه سپاهان و فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: هرچند این دیدار بازی سخت و سرنوشت‌سازی است اما با توجه به شناخت آقای فرکی از تیم فولاد می‌تواند با کسب 3 امتیاز و حرکت رو به جلوی سپاهان همراه شود.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.