سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 20:46 - پنجشنبه 23 بهمن 1393

رییس کمیته امداد جرقویه خبر داد:

اهداء تعداد 12 دستگاه آبگرمکن به مددجویان تحت حمایت فاقد حمام

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره ) جرقویه از اهداء تعداد 12 دستگاه آبگرمکن مخزنی به مبلغ 48600000 ریال جهت توزیع بین مددجویان تحت حمایت فاقد حمام توسط یک فرد خیر جرقویه ای مقیم تهران به این اداره اهدا نمود.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) جرقویه، آقای میرزائی ضمن اعلام این خبر اضافه کرد بیش از 300 خانوار از مددجویان تحت این اداره فاقد حمام می باشد که بعلت از کار افتادگی و عدم وجود حمام عمومی در روستاها تعداد کثیری از ایشان نیازمند احداث حمام می باشند.

میرزائی افزود: این فرد نیکو کار در سال گذشته نیز تعدا د 56 دستگاه بخاری گازی جهت توزیع بین مددجویان تحت حمایت به این اداره اهدا نموده است لیکن این در حالیست که امداد تا کنون برای تعداد بسیار زیادی از خانوادهای پرجمعیت تحت حمایت نسبت به احداث حمام اقدام نموده است.

شایان ذکر است که حامیان طرح اکرام نیز در این مهم نقش بسزائی داشته اند که از کمکهای خداپسندانه این عزیزان هم کمال تشکر را داریم.
میرزایی بیان کرد خانواده های تحت حمایت این اداره که چندین فرزند اناث در منزل دارند که به دلیل کمبود اعتبار در نوبت احداث حمام می باشند که با کمک خیرین و نیکوکاران عزیز انشاءاله این مشکل مرتفع می گردد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.