سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 16:31 - پنجشنبه 23 بهمن 1393

رییس کمیته امداد جرقویه خبر داد:

تقدیر کمیته امداد جرقویه از بانک های عامل وام های اشتغال

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) جرقویه از برگزاری مراسم تقدیر و تشکر و اهداء لوح به بانک های عامل پرداخت کننده وامهای اشتغال با حضور بخشدار جرقویه و مسئول تبلیغات اسلامی منطقه خبرداد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) جرقویه ، میرزائی ضمن اعلام این خبر اضافه نمود به مناسبت ایام اله دهه مبارک فجر طی مراسمی با حضور بخشدار جرقویه سفلی و مسئول تبلیغات اسلامی منطقه از روسای بانک های عامل پرداخت کننده وام های اشتغال با اهداء هدیه و لوح -تقدیر نمودند.

میرزائی تصریح کرد در این مراسم آقای جعفری بخشدار جرقویه سفلی و حجت الاسلام کوهگرد مسئول تبلیغات منطقه نیز از زحمات و همکاری صمیمانه بانک ها در پرداخت وام و ایجاد فرصت های شغلی برای محرومین قدردانی کردند و روسای بانک ها نیز آمادگی خود را برای هرگونه کمک و تعامل سازنده با کمیته امداد اعلام نمودند.
لازم به ذکر است طی 10 ماهه سال جاری بانک کشاورزی 34 فقره وام اشتغال به مبلغ 3600000000ریال و بانک ملت تعداد 5 فقره وام به مبلغ
500000000ریال از محل اعتبارات تبصره 17 و بانک ملی 31 فقره وام اشتغال به مبلغ1700000000 ریال از محل اعتبرات بند 104 بودجه به مددجویان
و معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره) جرقویه پرداخت کرده اند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.