سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:00 - پنجشنبه 23 بهمن 1393

به همت موسسه فرهنگی شهید صیاد شیرازی

نخستین دوره از نشست شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود

نخستین دوره از نشست شبکه‌های اجتماعی با عنوان نشست نسبت انقلاب اسلامی و فضای مجازی فردا 24 بهمن‌ ماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ دبیر موسسه فرهنگی شهید صیاد شیرازی اظهار کرد: همزمان با سی و ششمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی وی‍ژه‌برنامه‌ای مرتبط با شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برگزار می‌شود.

مصطفی زارع ادامه داد: نخستین دوره از نشست شبکه‌های اجتماعی در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر آنکه فرموده‌اند «فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد»، تحت عنوان «نسبت انقلاب اسلامی و فضای مجازی» 24 بهمن ماه از ساعت 9 صبح در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان و با حضور متخصصین فضای مجازی و فعالان فرهنگی در اصفهان برگزار می‌شود.

دبیر موسسه فرهنگی شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: در این گردهمایی سایبری که با سخنرانی دکتر علی‌اصغر فولادگر برگزار می‌شود، ساختارشناسی تقابل معارضین انقلاب اسلامی در فضای مجازی و همچنین وضعیت‌شناسی و نفوذ استراتژیک انقلاب اسلامی در منطقه مورد بررسی و هم اندیشی قرار می‌گیرد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های این مراسم، اجرای ویژه موسیقی ارزشی، توسط خواننده انقلابی میلاد هارونی است که در پاسخ به ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و نکوهش تشیع انگلیسی اجرا می‌شود.

گفتنی است این همایش توسط مجمع فعالان فضای مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اصفهان و با همکاری موسسه فرهنگی شهید صیاد شیرازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.