اصفهان شرق

دولتمردان با بصیرت به حل مشکلات مردم بپردازند

کدخبر: 53658
1393/11/23 در ساعت 12:25

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند: سرهنگ معلمی در جمع مردم شهر هرند حاضر و به ایراد سخن پرداخت.
کارشناس مسائل سیاسی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را رفراندوم و همه پرسی ملت ایران نامید و گفت: رفراندوم های انجام شده در از ابتدای انقلاب تا کنون، بسیار عالی اجرا می شد و شرکت با شکوه مردم در ایام الله در سطح کشور بی نظیر است.
وی در ادامه به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و مقایسه امروز با دوران طاغوت را غیر قابل توصیف دانست.
معلمی به تمدن بسیار غنی ایران اسلامی در دورهای قبل از قاجاریه اشاره نمود و بیان کرد: هر چه از آن دوران تا 22 بهمن سال 57 جلو آمدیم از نظر پیشرفتهای علمی و تمدنی عقب رفتیم تا بجایی رسیدیم که برای ساخت کوچکترین و بی ارزش ترین کالاها محتاج به بیگانه و غربی ها شدیم.
وی در ادامه اشاراتی به دستاوردهای بی شمار سال 57 تا کنون کرد و تاکید کرد: کسب مقام 15 جهان در بخش علمی، مقام پنجم علم نانوی ایران در هشت کشور برتر ساخت ماهواره بر ، حضور پروفسور سمیعی بزرگترین متخصص مغز و اعصاب جهان در کشور ایران، تولید و صادر پیشرفته ترین سلاح های نظامی به 34 کشور جهان، تولید هواپیماهای بدون سرنشین، کسب رتبه های برتر در صنعت و کشاورزی و …. از دستاوردهای بسیار مهم در طول 36 سال انقلاب اسلامی می باشد.
استاد دانشگاه با اشاره به الگو بودن ایران در بیداری اسلامی منطقه افزود: ظهور انقلاب های یمن و بحرین شبیه سازی انقلاب اسلامی ایران بود.
وی با ذکر موضوع هسته ای ایران و حربه ی آمریکا مبنی بر توافقات دو مرحله ای خاطرنشان کرد: درخواست آمریکا مبنی بر توافق دو مرحله ای حربه دیگر از استکبار است که با سخنان رهبر معظم انقلاب در چند روز گذشته این توطئه جدید دشمن نقش بر آب گردید.
کارشناس مسائل سیاسی در ادامه بیان کرد: ما ضمن حمایت از مسئولان کشور و هیئت دیپلماسی کشور، اعلام می کنیم که تیم مذاکره کننده فریب خنده دشمن و قدم زدن های دوستانه در خیابان های اروپا را نخورند زیرا دشمن و کشور ایران هدفی متفاوت دارند که بدین خاطر به توافق کامل نخواهیم رسید. همچنین هدف آنها از بین رفتن کامل تاسیسات هسته ای و پس از آن نظام مقدس اسلامی ایران است و هدف ما به تعبیر مقام معظم رهبری ریشه کنی دشمن است.
وی در پایان با توجه به نمایشگاه دجالواره مبنی بر جمع آوری داوطلبانه ماهواره، این حرکت فرهنگی شکل گرفته از بسیج و سپاه را ستوده و اذعان کرد: یکی از حربه های فرهنگی جنگ نرم حضور ماهواره در خانه های مردم است و مردم عزیز بدانند در این زمان که بسیج و سپاه با این حرکت فرهنگی اقدام به جمع آوری داوطلبانه ماهواره نموده اند، فعالانه با بیرون کردن ماهواره از خانه هامان حربه دشمن را ناکام بگذاریم.
معلمی با اشاره به برخی شبکه های ماهواره ای که به نام ائمه معصومین نامگذاری شده است، گفت: شبکه ای که در لندن و آمریکا احداث شده، شبکه ای که مراجع معظم تقلید را دشنام داده و مخالفت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می کند هر چند به نام ائمه نامگذاری شده، فاقد ارزش بوده و ما آنها را به هیچ عنوان شیعه واقعی نمی دانیم زیرا این شبکه ها یکی از فتنه های ماهواره است.

وی متذکر شد: مردم عزیز بدانند که انقلاب اسلامی نیاز به هماهنگی، وحدت و همراهی مردم دارد. می بایست کار ما باید بصیرت افزایی و روشنگری باشد و امیدواریم خداوند به دولتمردان ما بصیرت کامل دهد تا بتواند مشکلات مردم را حل نمایند.