سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - پنجشنبه 23 بهمن 1393

بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب؛ پاسخ محکمی به دشمنان نظام

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره توافق در مذاکرات هسته ای، پاسخ محکمی به دشمنان نظام است.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسن کامران، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره توافق در مذاکرات هسته ای گفت: بیانات رهبری، حمایت از دولت و مسئولان و همچنین تاکید بر سیاست نظام مبنی بر نداشتن سلاح هسته ای است.

وی ادامه داد: علیرغم دشمنی های دشمنان نظام برای شکست دادن ایران در مذاکرات هسته ای،تیم مذاکره کننده هسته ای با پیروی از رهبر معظم انقلاب و حمایت های مردم، تاکنون در مذاکرات موفق بوده اند.

کامران تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری، نقشه راهی برای تیم مذاکره کننده است که بر اساس آن باید از مواضع به حق ایران در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای دفاع کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود:تیم مذاکره کننده باید عزت و استقلال ایران اسلامی را مدنظر داشته باشند و در مذاکرات منویات مقام معظم رهبری را نقشه راه خود قرار دهند.

کامران اظهار داشت: باید در مذاکرات توافق ها و تفاهم نامه ها به صورت کلی و جزئی بررسی شود.

وی با تاکید بر لغو تحریم ها از سوی غرب افزود: دشمنان بدانند که اگر تحریم ها را هم لغو نکنند ذره ای از عشق و ارادات این ملت به نظام و رهبری کم نمی شود و ایرانیان با تکیه بر تولیدات داخلی خود با این تحریم ها مقابله می کنند.

پایان پیام

منبع:شبستان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.