سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 19:00 - پنجشنبه 23 بهمن 1393

گزارش مردمی اصفهان شرق بهمن 93:

خشکسالی مانع خلق صحنه های به یادماندنی انقلاب نشد/ نمره 20 به حضور مقتدرانه شرق اصفهان در راهپیمایی22 بهمن

مردم شرق اصفهان پشت سر ولی فقیه حرکت خواهند کرد و موانع را در خلق صحنه های مقتدرانه نظام اسلامی کنار می زنند.

به گزارش اصفهان شرق: راهپیمایی 22 بهمن 93 باشکوه تر از سالهای قبل در سراسر شرق اصفهان برگزار شد. اگر دیروز مردم این دیار به استقبال از رییس جمهور به میدان امام رفتند، امروز در شهرها و روستاهای خود حضوری با شکوه را به تصویر کشیدند.
مادری که طعم سالهای دفاع مقدس را به خوبی چشیده بود، در اوایل صبح و با حرکت ماشین هایی که صدای الله اکبر از آن بلند میشد، گفت: حضور مردم و صدای سرودهای دوران انقلاب، تداعی سالهایی را می دهد که شهدا بر دست مردم تشییع می شدند و مرد و زن براآن جنوبی حضوری با شکوه را در مراسم تشییع شهدا به خوبی به تصویر می کشیدند.
حجت الاسلام اکبری نویسنده کتاب از شهر زیار بود و یک جمله کوتاه با معنای واقعی به خبرنگار حاضر در راهپیمایی گفت: اگر مردم حاضر در راهپیمایی هدفشان رضای امام زمان باشد باید پشت سر ولایت فقیه و تابع رهبر باشند.
فاطمه دانش پسند از فعالان علمی روستای برکان با صدایی لرزان و شوقی جاودان اظهار داشت: امروز برای افرادی به میدان آمده ایم که برای عزت و آرامش امروز ما از جان خود گذشتند و به آمریکا ثابت خواهیم کرد که جوانان نسل سوم انقلاب تابع ولایت هستند و انرژِی هسته ای را حق مسلم دانسته و سهم بیشتری را برای ایران مقتدر طلب می کنند. ما زیر بار ذلت نخواهیم رفت زیرا همه ما فرزند عاشوراییم.
سید رسول داوودی که در سمت شهردار شهر زیار در راهپیمایی حضور داشت، افزود: 22بهمن نشان از اقتدار و انسجام ملی است و مردم شهر زیار حضوری فعال در این روز به نمایش گذاشتند. اگر ما انسجام داشته باشیم مسلما آمریکا نمی تواند هیچ اقدامی کند و وظیفه همه ما این است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را به جوانان کشور و کل جهان مخابره کنیم.
شهردار در پایان نمره 20 را به مردم داد و گفت: نمره ای که لایق حضور فعال روستاها و شهر زیار از توابع براآن جنوبی است، نمره ی 20 پای کارنامه انقلابی مردم است.

IMG_3745
شفیعی فرمانده حوزه بسیج امام رضا(ع) شرکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشان از بصیرت بالای مردم خواند و گفت: مردم ثابت کردند که دوست دار نظام و رهبری هستند و امیدواریم روز به روز بصیرت مردم ارتقاء یابد.
وی با اهدای نمره 20 به مردم براآن جنوبی گفت: وظیفه همه است تا دهه فجر را پاس داشته و بتوانیم وظیفه خود را به نحو احسنت عملی انجام دهیم.

IMG_3721
صدیقه کاهی عضو شورای شهر زیار تصریح کرد: این حضور همگانی می تواند ترسی را در دل دشمنان بیندازد و این پیغام را به تیم مذاکره کننده بدهد که دست از انرژِی هسته ای که حق ملسم مردم کشور است برندارند.
وی خاطرنشان کرد: ما پشت سر ولایت فقیه و نظام اسلامی حرکت می کنیم تا در همه زمینه های پیروز میدان باشیم.

IMG_3731
ناصر شجاعی از جمله افرادی بود که سال 92 اولین حضور خود در راهپیمایی را اعلام کرد و امسال با خانواده در این روز به میدان آمد.
وی تصریح کرد: هر چه آمریکا بیشتر تهدید کند مردم ما بیشتر در میدان انقلاب حاضر می شوند تا به دشمن ثابت کنند گزینه های روی میز مردم ایران هستند و اجازه نخواهند داد کسی برایشان تصمیم بگیرد.
وی با فریاد بلند گفت: ما به مردم حاضر در راهپیمایی 22 بهمن نمره 20 می دهیم زیرا مردم با حضورشان، ارادت به رهبرشان را به امضا می رسانند.

IMG_3763
الهه نیکبخت و مونس حیدری از بسیجیان فرهنگی بخش براآن جنوبی بودند و به خبرنگار ما این چنین گفتند: اگر دشمن ما را تحریم اقتصادی کند بداند که ما فرزند رمضانیم و اگر تحریم نظامی را برای ما در پیش گیرد، بدانند که ما فرزند عاشوراییم و زیر بار ذلت نخواهیم رفت.

IMG_3723
شیخ حسین هادی از روحانیون شهر زیار که در کنار قبور شهدا ایستاده بود و کتاب انقلاب را به دست داشت، با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی بیان کرد: حضور در راهپیمایی برای دشمنان یاس و ناامیدی و برای کشور، وحدت و انسجام را به همراه دارد.
وی پیروزی حقیقی را حرکت پشت سر ولایت فقیه دانست و عنوان کرد: تاریخ نشان داده است که مردم هر کجا در مسیر ولایت حرکت کنند، پیروز میدان می شوند و این حرکت در ایام الله کشور نشان از وحدت بین اقشار مردم است.

شیخ هادی نمره 20 را به مردم حاضر در راهپیمایی تقدیم کرد.

IMG_3728
مرضیه شجاعی دانش آموز راهنمایی بود و با صداقت بچه گانه ای که داشت، گفت: ما آمده ایم تا مشت محکمی بر دهان آمریکا بزنیم و به جهانیان بگوییم که پشت سر رهبر و با وحدت حرکت فعال در راهپیمایی داریم.
مرضیه نمره 20 را به دانش آموزان و همکلاسی های خود که با اشتیاق در راهپیمایی بودند، هدیه کرد.

IMG_3694
خواهر شهید برکانی به نمایندگی از صدها خواهر شهید بخش مرکزی با صدایی لرزان گفت: پیغام ما به جهانیان و دشمنان این است که همیشه در صحنه می مانیم و قدمی از آرمان های خود عقب نشینی نمی کنیم.

IMG_3768
حاج عباس عربزاده و حاج اکبر نصیری از کشاورزان شهر زیار به خبرنگار ما از ارادت به رهبر گفتند و با حمایت از ارزش های انقلاب خاطرنشان کردند: ما کشاورزان شرق اصفهان با مشت های گره خورده به جهانیان می گوییم که مثل شیر پشت سر رهبرمان می ایستیم و حمایت خود را از انقلاب اعلام می کنیم.
این دو کشاورز فعال افزودند: از مسئولان می خواهیم که تمام تلاش خود را برای کشاورزان به کار ببندند زیرا با خشک شدن زاینده رود، زندگی کشاورزان خشک می شود و سایه مشکلات تمامی جوانب زندگی را تحت تاثیر قرار می دهد.
حاج اکبر نصیری تاکید کرد: با از بین رفتن کشاورزی ازدواج دختران و پسران به تعویق می افتد زیرا بیشتر خانواده های شرق اصفهان با کشاورزی زندگی خود را سپری می کردند و تعداد زیادی به سن پیری رسیده اند و توان کارهای جایگزین کشاورزی را ندارند.
این گزارش از مردمی بود که با ندای لبیک به رهبر خود به راهپیمایی آمدند و شعار زیر بار ذلت نخواهیم رفت را سر دادند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.