سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:00 - چهارشنبه 22 بهمن 1393

آیت‌الله ناصری:

مسئولان استاندارد مراقب کم‌فروشی در جامعه باشند

استاد اخلاق حوزه علمیه اصفهان گفت: مدیران استاندارد باید دقت نظر زیادی بر روی وسایل اندازه‌گیری و کنترل کیفیت محصولات و فلزات گران‌بها مورد استفاده مردم داشته باشند و مراقب باشند که خدای ناکرده در جامعه کم‌فروشی صورت نگیرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ آیت‌الله محمدعلی ناصری دولت‌آبادی در دیدار با مدیرکل استاندارد استان اصفهان اظهار کرد: باید مسئولیتی که به شما مدیران واگذار شده است را به خوبی و درستی به مرحله اجرا برسانید چرا که این مسئولیت‌ها خدایی بوده و باید در راه هرچه پیشبرد اهداف نظام و انقلاب از آن به درستی حفاظت و پاسداری کنید.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت اداره استاندارد در زمینه تامین سلامت بسیار با اهمیت است، بیان کرد: باید سلامت اداری در بین کارکنان این اداره نیز برقرار باشد تا دقت نظر در سلامت مردم نیز مورد توجه قرار گیرد.

رئیس مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر (عج) اصفهان تصریح کرد: کارشناسان و مدیران استاندارد باید دقت نظر زیادی بر روی وسایل اندازه‌گیری و کنترل کیفیت محصولات و فلزات گران‌بها مورد استفاده مردم داشته باشند و مراقب باشند که خدای ناکرده در جامعه کم فروشی صورت نگیرد.

وی بیان کرد: نظارت بر روی ترازوهای مورد استفاده کسبه استان نیز باید با جدیت دنبال شود تا کم‌فروشی در جامعه رخ ندهد، چراکه این یک امر مورد مذمت در قرآن شناخته شده است.

آیت‌الله ناصری اضافه کرد: کار مدیران استاندارد بسیار پسندیده است چرا که با اعمال خلاف برای تولید کالاهایی که قرار است به دست مردم برسد، مبارزه می‌کنند و ضامن سلامت مردم هستند.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.