اصفهان شرق

نمایندگان مجلس باید این حضور صادقانه و خالصانه مردم را ببینند و نفاق نکنند

کدخبر: 53500
1393/11/22 در ساعت 16:00

به گزارش اصفهان شرق؛ حسن کامران پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن مردم اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تحلیل و ارزیابی خود از پیام حضور گسترده مردم ایران در این روز اظهار کرد: حضور چشم‌گیر مردم ایران و اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن از ابعاد مختلف قابل توجه است.

وی بیان کرد: پیام این حضور برای همه دشمنان داخلی و خارجی چون سال‌های گذشته مشخص و مبرهن است و آنان به خوبی این پیام را دریافت کرده‌اند اما همچنان به عداوت خود ادامه می‌دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور گسترده و باشکوه و خالصانه مردم ایران در راهپیمایی باید با محبت و لطف از جانب مسئولان پاسخ داده شود.

وی افزود: این حضور دشمن‌شکن مردم ایران در حمایت از نظام و انقلاب، با خدمت صادقانه و خالصانه و دور از هرگونه رفتار نفاق‌گونه از سوی نمایندگان مردم در مجلس، مسئولان و مدیران پاسخ داده شود.

کامران در پاسخ به اینکه پیام و شعار وکلای مردم در مجلس همراه با دیگر اقشار جامعه در روز 22بهمن چیست، اضافه کرد: عمل صادقانه، تعیین و تبیین قوانین لازم و اثرگذار و متناسب با نیاز مردم و نظارت دقیق‌تر پیام نمایندگان مجلس در پاسخ به حضور گسترده مردم در این روز است.

منبع: فارس