اصفهان شرق

مستکبران داعش را برای منحرف کردن موج بیداری اسلامی ایجاد کردند

کدخبر: 53487
1393/11/22 در ساعت 11:00

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار علی شادمانی  با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی این روز با وجود بارش باران، اظهار داشت: شما مردم نشان دادید که از سلاح و موشک و تهدید دشمن نمی‌ترسید و در زیر باران هم همچون همیشه حضوری گرم داشتید.

وی با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب افزود: در تاریخ تحول هر کشوری نقطه عطفی وجود و در تاریخ کشور ما نیز انقلاب اسلامی نقطه عطفی بود که در دنیا نظیر نداشت و هیچ اتفاقی مانند انقلاب قادر به ایجاد چنین تحول بزرگی در تاریخ کشور ما نبود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: انقلابی که امام راحل براساس دین مبین اسلام تعریف کرد و سبب شد تا اسلام طاغوتی، امریکایی و مرده از میان برود، طاغوت درهم شکسته شود و اسلام ناب محمدی در کشور پدیدار شود.

وی بیان کرد: این انقلاب عنصر نجات‌بخش ملتی بود که طاغوت غباری روی ارزش‌های آنان کشیده بود، اما با بروز انقلاب ملت به ارزش‌های دینی و معنوی خود بازگشتند، در برابر مستکبران پیروز شدند و امروز به یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا تبدیل شده‌اند.

سردار شادمانی با بیان اینکه در دنیا تنها کشوری که توانست به تنهایی امنیت را در سرزمینش برقرار کند ایران است، تصریح کرد: کشور ما با تکیه بر قدرت ایدئولوژی رهبر و حمایت ملت قهرمان توانست به تنهایی در برابر تمام نقشه‌ها و تهدیدهای دشمنان بایستد و به استقلال برسد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما از ابتدای تاریخ انقلاب تا به امروز از هیچ کاری برای سرکوب مردم و انقلاب دریغ کردند و با خدعه‌هایی همچون کودتا، جنگ، اقدامات تروریستی، تهدید، تحریم و تهاجم فرهنگی سعی کردند این نظام را از پای درآورند اما باز هم موفق نشدند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح کشور اظهار داشت: کشور ما با تکیه بر قدرت رهبری و مردم و بدون وابستگی به کشورهای دیگر نه تنها در کشور خودمان بلکه در کشورهایی مانند عراق، افغانستان، سوریه، لبنان و دیگر نقاط منطقه امنیت را برقرار کرد و این قدرت دفاعی موجب شد تا جمهوری اسلامی به الگویی برجسته در دنیا تبدیل شود.

وی بیان کرد: مستکبران هنگامی که به راه افتادن موج بیداری اسلامی برگرفته از این قدرت نوظهور را در دنیا دیدند ترفندی جدید ایجاد کردند و با تأسیس یک قدرت اسلامی تقلبی و تروریستی به نام داعش سعی کردند موج بیداری اسلامی را منحرف کرده و اسلام را با چهره تروریستی داعش به دنیا معرفی کنند.

سردار شادمانی گفت: آنها می‌خواهند با این اقدامات و با استفاده از جنایات داعش موج اسلام‌هراسی در دنیا به راه اندازند و از این طریق به اسلام و انقلاب ما ضربه بزنند اما هرگز موفق نمی‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سال های اخیر امریکا 4 بار طرح عملیاتی و تصمیم حمله به ایران را گرفت اما وقتی محاسبه کردند و قدرت رهبری، نیروهای مسلح و این وحدت و مقاومت مردم را دیدند فهمیدند که توانایی حمله به ایران را ندارند و منصرف شدند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح کشور اظهار داشت: دشمنان وقتی دیدند قدرت مبارزه نظامی با ایران را ندارند دست به تهاجم فرهنگی و تحریم و فشار زدند تا این مردم را به زانو درآورند اما این حضور و نمایش قدرت شما در حمایت از نظام مقدس اسلامی باز هم نقشه‌های آنان را نقش برآب کرد.

وی بیان کرد: امروز انقلاب ما به تمام دنیا صادر شده و حریم امنیتی ما توسعه پیدا کرده و قدرت ما با حضور شما به اوج رسیده است و همین مسائل دشمن را می‌ترساند و آنها را به عکس‌العمل وامی‌دارد.

سردار شادمانی گفت: حضور پرشور شما امروز بزرگترین هدیه به امام عصر(عج) و پیمان و بیعت مجدد ملت قهرمان با آرمان‌های امام راحل و شهدا و در حمایت از مقام معظم رهبری، نظام و انقلاب اسلامی است که چشم دشمنان را کور می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان ما نیز باید در این دوران بسیار مراقب دشمنان باشند چرا که جوانان ستون فقرات کشور هستند و دشمن به روی آنان زوم کرده بنابراین باید با بصیرت و آگاهی و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مقابل دشمن بایستند و آنها را ناکام بگذارند.

مسئولان و مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان گلپایگان امروز در زیر بارش باران با حضور گرم خود در راهپیمایی روز 22 بهمن بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و نظام مقدس اسلامی ثابت کردند.

منبع: تسنیم