سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - چهارشنبه 22 بهمن 1393

معاون وزیر راه و شهرسازی در اصفهان:

مجتمع‌های بین راهی در ‌محورهای مواصلاتی استان اصفهان احداث می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی ‌گفت: ساخت مجتمع‌های خدماتی بین راهی در تمامی محورهای مواصلاتی استان از سیاست‌های اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

به گزارش اصفهان شرق؛ داوود کشاورزیان با بیان اینکه  یکی از نیازهای مهم در محور های مواصلاتی کشور مجتمع‌های بین راهی است، اظهار داشت: ساخت این مجتمع‌ها می‌تواند به ارتقای ایمن و کاهش تصادفات در جاده‌ها کمک به سزایی کند.

وی با قدردانی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در ساخت این مجتمع‌ها بیان کرد: ساخت مجتمع‌های خدماتی بین راهی در تمامی محورهای مواصلاتی استان از سیاست‌های اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه  تجربه نشان می‌دهد متاسفانه در مسیرهایی که امکانات رفاهی مناسب وجود ندارد، آمار تلفات و تصادفات بسایر زیاد است، تصریح کرد: این سازمان همچون گذشته در تلاش است برای کاهش این امر اقدام به جذب سرمایه‌گذار برای ساخت این مجتمع‌ها کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 400 مجتمع بین راهی در کشور در حال احداث است که 20 مجتمع مربوط به اصفهان می باشد و این نشان دهنده پیشتازی اصفهان در این زمینه است.

کشاورزیان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم بتونیم با همراهی بخش خصوصی مجتمع های زیادی را در کشوراحداث کنیم  و به تبع آن ایمنی جاده‌ها را افزایش دهیم.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.