سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - چهارشنبه 22 بهمن 1393

عضو مجلس خبرگان رهبری

نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا در راستای رسالت جهانی انقلاب اسلامی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری نامه‌ای برای جوانان اروپایی نوشتند که این نامه زمینه بصیرت‌افزایی و تعقل جوانان را مورد توجه قرار داد و اقدامی به موقع برای مقابله با اسلام‌هراسی بود.

به گزارش اصفهان شرق؛ آیت‌الله عبدالمحمود عبداللهی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپائی اظهار داشت: این نامه در واقع ادامه رسالت انبیا‌ء به شمار می‌رود زیرا ما رسالت پیامبر را رسالتی جهانی می‌دانیم و آموزه‌های اسلام تعلق به گروه خاصی ندارد و جهانی است. چنان‌چه معتقد هستیم انقلاب اسلامی ما نیز همانطور که امام(ره) فرمودند، نقطه انفجار نوری در جهان بود.

وی افزود: هنگامی که مقام معظم رهبری نامه‌ای برای غرب و جوانان اروپا می‌نویسند، این همان رسالت‌های انقلاب و اسلام است که محدوده و مرز نمی‌شناسد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نکات این نامه بیان کرد: نکات مهم  این نامه و تاثیرگذاری آن این است که به بصیرت، آگاهی و تعقل توجه شده و حتی مقام معظم رهبری در این نامه تصریح کرده‌اند “من نمی‌گویم برداشت اسلام را از من بگیرید، بلکه این به خود شما مربوط می‌شود که به منابع اصیل و شیوه سیره پیامبر اکرم(ص) توجه و مراجعه کنید”.

عبداللهی اظهار داشت: جوانان باید بیدار باشند و در مقابل ماهواره‌ها و تبلیغ‌های دروغین غرب آگاه باشند چون دین اسلامی که آنها ارائه می‌دهند، همان اسلام تکفیری است که خشونت و جنایت را با عنوان اسلام عنوان می‌کند و یا اسلام‌های دیگر مانند اسلام آمریکائی با سبک غربی و زندگی غربی بوده اما اسلام ناب محمدی همان اسلامی است که با بصیرت و تعقل در معارف اسلامی است.

وی تصریح کرد: در این نامه مخاطب جوان‌ها بودند زیرا جوان‌ها آمادگی بیشتری دارند، همانطور که در طول تاریخ مانند نخستین کسانی که به پیامبر اسلام پیوستند و او را همراهی کردند جوان‌ها بودند و در انقلاب اسلامی خودمان نیز جوان‌ها پیشتاز بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: زمینه‌های رشد، توجه و تعالی در جوان‌ها بیشتر است و باید به خط استکبار جهانی توجه کرد که با ماهواره‌ها تلاش می‌کنند با تحریف‌ها و اسلام‌هراسی، آن‌ها را به راه کج منحرف کنند اما مقام معظم رهبری در این نامه تاکید می‌کنند در این باره به متون و منابع مراجعه کنند تا دچار تحریف نشوند.

انتهای پیام

منبع”تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.