سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 09:40 - سه شنبه 21 بهمن 1393

بخشدار بخش مرکزی در جشن شوراهای بخش مرکزی اصفهان:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن تحقق آرمان های نظام اسلامی است/ آماده سازی شناسنامه روستایی در آینده نزدیک

بخشدار بخش مرکزی در جشن شوراهای بخش مرکزی اصفهان گفت: علت حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن ریشه دواندن این انقلاب در ذات مردم است و در این مسیر می بایست دقت کنیم که سرمایه های عظیم خود را از دست ندهیم.

به گزارش اصفهان شرق: محمد در مراسم جشنی که به مناسبت دهه فجر در حضور مسئولان استان، شهرستان و همچنین شورا و دهیاران روستاهای بخش مرکزی اصفهان، اظهار داشت: امیدواریم سفر رییس جمهور به اصفهان منشا خیر و برکات باشد و مشکل خشکسالی با تدبیر و عنایت خداوند حل شود.
بخشدار بخش مرکزی با توجه به در پیش بودن 22 بهمن افزود: مردم در روز 22 بهمن به منظور تجدید عهد و پیمان با رهبر و حفظ ارزش های نظام دور هم جمع خواهند شد تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند. همچنین یکی از اهدافی که به عنوان حامیان انقلاب می بایست دنبال شود حفظ ارزش های انقلاب و دفاع مقدس است و همه موظف هستند تا شرایط قبل و بعد از انقلاب را به نسل های بعدی انتقال داده تا جوانان با نگاه منطقی به دستاوردهای انقلاب اسلامی بنگرند.
وی با اشاره به شور و حضور مردمی در روز 22 بهمن ملت ایران اظهار داشت: علت حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن ریشه دواندن این انقلاب در ذات مردم است و در این مسیر می بایست دقت کنیم که سرمایه های عظیم خود را از دست ندهیم و مطمئن باشیم در برابر دنیای غرب که درصدد عدم پیشرفت ماست با همت و توکل به خدا به هیچ کشوری نیازمند نخواهیم بود.
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع دهیاران، ادامه داد: مسئولیت ها امانتی مهم در دست مسئولان است و عمل به تکلیف وظیفه همگان است تا بتوان با تلاش و کسب معرفت و همچنین استفاده از تجربیات صاحب نظران امانت دار خوبی باشیم.
وی با اشاره به طرح شناسنامه روستایی اذعان کرد: پسندیده نیست شوراها نسبت به وظایفشان آگاه نباشند بلکه می بایست با مطالعه در مسائل سیاسی و عرصه های روز کشور، خدمتگزاری آگاه باشند. همچنین با توجه به آماده سازی شناسنامه روستایی بخش مرکزی اصفهان، درصدد شناساندن این منطقه وسیع به مردم هستیم.
بخشدار بخش مرکزی اصفهان در پایان از دهیاران خواست تا از توانمندی جوانان در خصوص مسائل فرهنگی، سیاسی و اشتغال بازنگری جدی کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.