سرویس: تولیدی » خبر پوششی 02:20 - سه شنبه 21 بهمن 1393

در جشن انقلاب دانشگاهیان هرند مطرح شد:

خدمت صادقانه امام به مردم، او را جاودانه کرد

امام جمعه هرند گفت: یکی از مهمترین دلایل این جاودانی در خدمت مردم بودن و خدمت صادقانه امام به مردم است و مسئولین می بایست راه امام عزیز را ادامه دهند.

به گزارش حسین امینی هرندی خبرنگار اصفهان شرق از هرند: جلسه جشن انقلاب دانشجویان در دانشگاه جامع علمی کاربردی هرند با حضور امام جمعه شهر هرند، بخشدار جلگه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر هرند، مسئولین ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از خانواده معظم شهدا و بسیجیان و دانشجویان برگزار گردید.

بابایی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان میزبان جلسه ضمن تبریک ایام اله دهه فجر و خوش آمدگویی به حضار، خواستار حضور همه مردم بویژه دانشجویان در راهپیمایی یوم اله 22 بهمن شد.

سپس یکی از دانشجویان بیانیه حضور پرشکوه دانشجویان در راهپیمایی 22 بهمن را بیان نموده و حضور دانشجویان در راهپیمایی 22 بهمن را تجدید بیعت با فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری دانست.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهر هرند اشاره ای به صحبتهای مقام معظم رهبری در روز گذشته در جمع نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران داشت.

ایشان صحبتهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه برنامه ها دانسته و ابراز داشت: همه مسئولین باید به تبیعت از فرمایشات ایشان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در ادامه صحبتهای خود از کلیه مسئولین درخواست کرد: بیایم در با ورود به سی و هفتمی سال انقلاب شور و نشاط را به مردم عزیز برگردانده و در جهت خدمت رسانی به مردم تلاش نماییم.

ایشان حضور مردم در مراسم استقبال از رئیس جمهور را ستوده و یکی از مهمترین علتهای حضور آنها را موفقیت مسئولین استان از جمله امام جمعه، استاندار، فرماندار و دیگر مسئولین در برنامه های استان بیان داشت.

حسینی در پایان صحبتهای خود با اشاره به اینکه نام امام خمینی (ره) در تاریخ باقی و جاودانه خواهند ماند بیان کرد: یکی از مهمترین دلایل این جاودانی در خدمت مردم بودن و خدمت صادقانه امام به مردم است و مسئولین می بایست راه امام عزیز را ادامه داده و با حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر تجدید بیعت با آرمانهای امام(ره ) و نائب ایشان مقام معظم رهبری داشته باشند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.